اخبار دزفول

پلمب ۱۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شئونات ماه رمضان در دزفول

خلاصه خبر
  • اتاق اصناف شهرستان دزفول در اطلاعیه‌ای با تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان اعلام کرد: ۱۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شئونات این ماه مبارک در دزفول پلمب شد.

به گزارش دزفوری، روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان دزفول روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مصوبات اداره نظارت بر اماکن عمومی برای فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان پیشتر از طریق رسانه‌ها، ابلاغ‌ها و حتی بصورت میدانی به سمع و نظر واحدهای صنفی رسیده است.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از اکثریت واحدهای صنفی که ضوابط را رعایت کرده‌اند، بر لزوم اجرای شایسته آن توسط تمامی واحدها و تا پایان ماه مبارک رمضان تاکید شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: ۱۰ واحد صنفی به دلیل تمکین نکردن از ضوابط ابلاغی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شد لذا با توجه به انجام نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان لازم است به منظور جلوگیری از برخوردهای قانونی، تمامی واحدها نسبت به اجرای شایسته‌ دستورالعمل اقدام کنند.

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده که درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تماس ۰۶۱۴۲۴۲۰۶۹۹ به واحد بازرسی گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا