اخبار دزفول

۱۵ واحد صنفی متخلف در دزفول مهروموم شد

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از مهروموم ۱۵ واحد صنفی اغذیه فروشی و رستوران متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “روح اله یاری زاده” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان ، طرح کنترل و بازدید از واحدهای صنفی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای صنفی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دزفول تصریح کرد: ماموران در این رابطه باهماهنگی قضائی ۱۵ واحد صنفی اغذیه فروشی و رستوران را به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان مهر و موم و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا ماموران به تعداد ۱۳۵ واحد صنفی تذکر لسانی و از ۸۰ واحد صنفی متخلف دیگر تعهد کتبی اخذ کردند.

سرهنگ یاری زاده در پایان با اشاره به اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند ، تصریح کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان سبب قانونمداری در جامعه شده و امنیت را ارتقاء میدهد، شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اصناف را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا