اخبار دزفول

پلمب ۲۹ واحد صنفی توسط مرکز بهداشت دزفول

خلاصه خبر
  • مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت دزفول گزارش داد: بازرسان بهداشت حرفه ای این مرکز از ابتدای بهمن ماه تاکنون تعداد ۲۹ واحد صنعتی، فنی و خدماتی را در دزفول پلمب کرده‌اند.

مصطفی بخشی در این باره گفت: رسالت شغلی این بازرسان در وهله اول حفظ و ارتقاء سلامت شاغلین بوده که با استفاده از چک لیست های وزارتی و با بررسی مواردی مانند انجام معاینات دوره ای، استفاده از وسایل حفاظت فردی حین کار و … بر سلامت این افراد نظارت می نمایند و چنانچه یک واحد صنفی موارد ایمنی را هنگام فعالیت شغلی خود رعایت ننماید، ابتدا مورد تذکر سپس معرفی به دادگاه و در نهایت پلمب خواهد شد.

مهندس بخشی اضافه کرد: همچنین این بازرسان در دوران کرونا نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات، صنایع.. برای کنترل بیماری و حفظ سلامت شهروندان را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

در این راستا این کارشناسان در بازرسی های ماه جاری تعداد ۲۹ واحد صنفی را به دلیل عدم رعایت استاندارد های بهداشتی و همچنین عدم توجه به قوانین بهداشتی ویژه کرونا پلمب نموده اند.

لازم به یادآوری است بازرسان بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت دزفول، به صورت روزانه حتی در روزهای تعطیل در دو شیفت صبح و عصر از ادارات، ارگانها، واحد های کارگاهی، صنعتی، فنی و خدماتی در کل حوزه شهرستان (شهر و روستا) بازدید نموده و آموزش ها و تذکرات لازم را به صاحبان مشاغل و متصدیان ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشی
    بنده روز شنبه ۱۹بهمن ماه مراجعه کردم ب بهداشت مرکزی شکایت یک قنادی معروف شهر واقع در خیابان هجرت را کردم بخاطر اینکه شب قبل از قنادی خرید کردم و بعداز مصرف دیدم چندتا از رولت ها کپک زده بودن ولی مسول نظارت بهداشت اماکن قول پیگیری را داد شماره تلفن بنده را هم گرفتن ولی متاسفانه هنوز خبری از توضیح بهداشت نیست ولی تعجب میکنم ک نه فرمی ونه صورت جلسه بهم ندادن ک پر کنم فقط زبانی گفتن پیگیری می‌کنیم البته کارمند بهداشت گفتن میتونی بری پیش قنادیه از پولتو پس بگیری ولی نیا بنده خسارت نبود میخاستم ک کسبه فقط فکر پول نباشن چون اگه مهمانی ک وارد شهر بشه و همچین موردی ببینه از دزفول خاطره بدی تو ذهنش ایجاد میشه یا تو این گرونی خانواده ای مسموم بشه و مخارج بیمارستان هم خودتون خبر داری لطفا صحبت من را ب گوش مسولیین مربوطه برسانی شماره تلفن بنده هم نزد مسول اون قسمت هم دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا