اخبار دزفول

پیشرفت ۹۵ درصدی خانه کشتی ریسمانسنج دزفول

خلاصه خبر
  • رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: ساخت خانه کشتی ریسمانسنج از سال ۹۰ آغاز شده و در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خادمعلی تهذیبی روز یکشنبه در جریان بازدید اعضای شورا و مدیران شهرداری دزفول از طرح‌های ورزشی شهرستان دزفول با بیان اینکه ورودی این مجموعه نیازمند آسفالت است، اظهارامیدواری کرد با همکاری شهرداری این امر محقق و طرح به مرحله بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: کفپوش این مجموعه نیز توسط نماینده دزفول در مجلس تامین شده و آماده نصب است.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: پیگیر آماده سازی ۳۰ چمن ورزشی در نقاط مختلف دزفول هستیم که تاکنون، ۱۴ چمن با همکاری شهرداری، شورا و نماینده دزفول در مجلس آماده شده است.

وی بر ضرورت احداث چمن مصنوعی در مناطق محروم دزفول تاکید کرد و ادامه داد: زمین چمن کوی مدرس توسط شهرداری تامین شده که قابل تقدیر است زیرا تراکم جمعیت در این منطقه زیاد بوده و جوانان علاقه‌مند به صورت شبانه روزی در این فضاها ورزش می‌کنند.

تهذیبی با بیان اینکه در هر محله باید یک چمن مصنوعی برای ورزش جوانان فراهم شود، اظهار کرد: در صورتی که زمین توسط شهرداری اختصاص یابد، عواید آن نیز به شهرداری واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: هرچه در نقاط محروم دزفول فضای ورزشی بیشتری راه اندازی شود، امنیت بیشتر خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: در ادامه بازدید از طرح‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان دزفول امروز در مجتمع ریسمانسنج حاضر شدیم و از نزدیک در جریان پیشرفت طرح قرار گرفتیم.

محمدحسن پرآور افزود: این مجموعه پس از بهره برداری می‌تواند به یکی از بهترین سالن‌های ورزشی دزفول و شمال خوزستان تبدیل و پاسخگوی نیاز ورزشکاران علاقه مند شود.

وی از زحمات اداره ورزش و جوانان برای دسترسی جوانان به فضاهای ورزشی قدردانی کرد و ادامه داد: شهرداری موافقت خود را برای انجام آسفالت ورودی این مجموعه در آینده نزدیک اعلام کرده تا سریعتر به بهره برداری و در اختیار جوانان داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: اقدامات خوبی در ورزشگاه شهید مجدیان از جمله سکوی تماشاگران، وی آی پی و چمن کنار پیست انجام شده است.

پرآور از نمانیده دزفول و رئیس اداره ورزش و جوانان که پیگیری مستمری در این حوزه دارند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی اقدامات بیشتری در این حوزه انجام دهیم چراکه هرچه در این راستا گام برداریم، سلامت روحی و جسمی جوانان را تامین می‌کنیم.

وی افزود: قبلا عقب ماندگی زیادی در حوزه ورزش دزفول داشتیم ولی اکنون گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد عزم مسوولان ورزش برای رفع عقب ماندگی‌ها جزم شده است.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: جوانان دزفول توجه خاصی به رشته‌های کشتی، والیبال، فوتبال، ورزش جانبازان و معلولان دارند و کمک دولت برای استفاده رایگان در حوزه جوانان لازم است.

تامین یکهزار مترمربع برای احداث فضای ورزشی در کوی پیام نور در حال پیگیری است

پرآور درخصوص وضعیت کوی پیام نور دزفول گفت: این منطقه در محدوده شهر نیست و شهرداری هیچ وظیفه‌ای جز جمع آوری زباله در آنجا ندارد؛ از طرفی طرح جامع و هادی نیز ندارد.

وی افزود: کوی پیام نور از داشتن دبیرستان دخترانه بی‌بهره است و همین امر منجر به ترک تحصیل دختران منطقه شده؛ طی نشست با مدیرکل اوقاف مقرر شد پنج هزار مترمربع زمین برای ساخت دبیرستان دخترانه دولتی و یکهزار مترمربع برای ورزش اختصاص یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: برای تامین فضای ورزشی در کوی طالقانی و مدرس نیز می‌توان پس از پوشاندن درین، آن را به یک پارک تبدیل کنیم تا فضای ورزشی ایجاد شود؛ زمین پشت بیمارستان تامین اجتماعی را می‌توان به یک چمن طبیعی تبدیل کرد.

عباس یوسفی نژاد شهردار دزفول نیز از زحمات رییس ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهرداری آمادگی ارایه خدمات را دارد و در حد توان نسبت به زیرسازی و آسفالت ورودی مجموعه ریسمانسنج اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر دزفول همراه با شهردار و معاونان و رییس اداره ورزش و جوانان دزفول از پیست اسکی، پیست پارکور، جایگاه ورزشگاه شهید مجدیان، ورزش‌های پرتابی و مجموعه کشتی ریسمانسج بازدید کردند.

منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا