اخبار دزفول

تبدیل وضعیت ۴۰۰ نفر از نیروهای شهرداری دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری‌ها، روند تبدیل وضعیت ۴۰۰ نفر از نیروهای شهرداری دزفول آغاز شده است.

محمدحسن پرآور درخصوص تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر در دستگاه‌های دولتی اظهارداشت: طبق بند دال تبصره ۲۰ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مورخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، اجرای این بخشنامه و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری اعم از نیروهای قراردادی (معین و موقت)، شرکتی(نیروی انسانی) و حجمی در دستور قرار گرفت.
وی با قدردانی از زحمات شهردار و مجموعه امور اداری شهرداری دزفول افزود: تکمیل پرونده حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول که فرزندان ایثارگران و رزمندگان بودند با پیگیری مستمر شهردار و اعضای شورای شهر انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: از روز شنبه با استقرار نیروهای گزینش استانداری خوزستان، امر گزینش نیروها در حال انجام است که پس از این مراحل به نیروهای رسمی قطعی وزارت کشور تبدیل وضعیت خواهند شد.
وی با اظهار امیدواری برای انجام سریع فرآیند تبدیل وضعیت نیروها افزود: با جدیت تا حصول نتیجه بهتر پیگیر این موضوع هستیم.

پرآور گفت: درخصوص ساماندهی بقیه کارکنان شهرداری که بعضی از آنها سوابق بالایی هم دارند، پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

شهرداری دزفول نزدیک به یکهزار و ۸۰۰ نیرو دارد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا