اخبار دزفول

معلمان دزفولی سایر نقاط خوزستان بکارگرفته شوند

علی فرهمندپور روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در سالن پژوهشسرای فرهیختگان دزفول افزود: برای بازگشایی مدارس باید مدیران روی واکسیناسیون اهتمام ویژه ای داشته باشند و دانش آموزان را به واکسیناسیون تشویق کنند.

وی ادامه داد: کارمندان ادارات دولتی نیز اگر واکسن نزنند هر ۱۵ روز یکبار باید تست پی سی آر بدهند تا اجازه ورود به محل کار داشته باشند.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: طبق دستور رئیس جمهور، مدارس باید باز شوند؛ معلمان نیز باید در ساعات اندک حضور دانش آموزان در مدرسه، نهایت تلاش خود را برای تدریس بهتر به آنها داشته باشند. 

وی ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پژوهش را تبریک گفت و احترام به نظر کارشناسی در همه عرصه ها به ویژه آموزش و پرورش در مدیریت شهرستان دزفول را موثر دانست.

معلمان دزفولی سایر نقاط استان درصورت تمایل بکارگرفته شوند

فرهمندپور گفت: دغدغه‌های آموزشی باید بدون هیچ تعارفی در شورای آموزش و پرورش مطرح شوند تا برای آنها تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به کمبود معلم و نیروی انسانی افزود: باید ضمن بیان کمبودها راهکار هم ارائه شود.

فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: سال گذشته مقرر شد معلمان دزفولی سایر نقاط استان درصورت  تمایل به دزفول بازگردند که لازم است در این زمینه اقدام شود.

وی همچنین از نماینده دزفول در مجلس خواست برای کسب سهمیه استخدامی مکاتبات لازم را انجام دهد.

فرهمندپور در بخش دیگری از سخنان خود کسب مقام‌های علمی، ورزشی و پژوهشی توسط دانش آموزان دزفول را باعث افتخار دانست و گفت: ۶ مقام کشوری توسط دانش آموزان خوزستان کسب شده که سه مقام مربوط به دانش آموزان دزفول و بقیه مربوط به شهرهای دیگر استان است.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دزفول افزود: طی هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی قرار  است دوره دوم متوسطه دبیرستان صدرا در دزفول راه اندازی شود که امیدواریم دانش آموزان مستعدی به این سمت سوق داده شوند.
فرماندار ویژه دزفول بر ضرورت ایجاد ستاد یا کارگروهی برای ارتقای سطح آموزشی در دزفول تاکید و پیشنهاد کرد کارگروهی از مدیران باسابقه آموزش و پرورش تشکیل و از تجربه‌ها و راهکارهای آنها برای ارتقای سطح آموزشی استفاده شود.

وی همچنین از دکتر حسن گلچین نژاد دزفولی که دلسوزانه در مقاطع مختلف به کودکان کار آموزش می دهد، قدردانی کرد و گفت: یک نیکوکار از تهران برای تهیه ملزومات تحصیلی این دانش آموزان اعلام آمادگی کرده که در چارچوب قوانین اقدام خواهد شد.

شهرستان دزفول افزون بر ۷۴ هزار دانش آموز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا