اخبار دزفول

اجرای ۶۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در دزفول

به گزارش دزفوری، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در محل فرماندهی بسیج ناحیه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دزفول از ۲۹ آبان ماه امسال توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز خواهند شد.

وی از توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان در هفته بسیج خبر داد و افزود: در سوم آذرماه امسال نیز اجتماع ۲ هزار نفری بسیجیان شهرستان دزفول در رأس ساعت ۸ صبح و همزمان با سراسر استان و کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد و در این همایش از بسیجیان نمونه نیز تجلیل می شود.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول عنوان کرد: فضاسازی محیط شهری و فضای مجازی و رسانه‌ای، افتتاح دو باب خانه محروم در مناطق محروم شیرین آب و حمزه، تحویل یک باب منزل بازسازی شده در کوی مهرشهر، برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل فوتبال، والیبال، تیراندازی، پینگ‌پنگ و طناب‌کشی به‌صورت حوزه‌ای و پایگاهی، برپایی میز خدمت با حضور مسئولان ادارات مختلف در مناطق محروم شهرستان به‌منظور بررسی و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم، غبارروبی مزار شهدا در تاریخ چهارم آذر، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در بوستان رسالت در تاریخ ۵ آذر، گردهمایی سران طوایف و عشایر در راستای افزایش همدلی و وحدت بین اقوام، برگزاری جشنواره‌های هنری از قبیل خطاطی، متن‌خوانی و شعرخوانی توسط بسیج ادارات و بسیج هنرمندان، برپایی نمایشگاه خط و خوشنویسی و افتتاح پایگاه بسیج کارخانه دوده فام از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه دزفول به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج است.

سرهنگ لیلی زاده در ادامه رژه خودرویی و موتوری در سطح شهرستان، کاشت ۲۰۰ اصله نهال در حاشیه شهرها، توزیع ۳ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و الکل در مناطق محروم، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت، اهدای کیف و لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند، رنگ‌آمیزی و ترمیم مزار شهدا، یک روز ویزیت رایگان در درمانگاه امام جعفر صادق ع. ، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به‌صورت روزانه در مناطق محروم، برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان، برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در بوستان خانواده و برگزاری جشنواره ذهن خلاق با رویکرد سلامت، نوآوری و کارآفرینی در میان جوانان به‌صورت گروهی و انفرادی را از دیگر ویژه‌برنامه‌های سپاه ناحیه دزفول به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تمام این برنامه‌ها توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج دزفول در هفته بسیج اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با اشاره به برگزاری مستمر اردوهای جهادی توسط بسیجیان گفت: در هفته بسیج این اردوها به‌صورت ویژه افزایش خواهند یافت؛ همچنین سال گذشته یک رزمایش دیدار با خانواده شهدا اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت؛ بنابراین مقرر شده در هفته بسیج امسال نیز این رزمایش برگزار شود و در این راستا هر پایگاه بسیج حداقل از یک خانواده شهید سرکشی و بازدید کند.

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه واکسیناسیون خانه به خانه توسط گروه‌های بسیجی و جهادی در این شهرستان همچنان ادامه دارد، افزود: سپاه دزفول دارای ۳ سوله مجهز ویژه واکسیناسیون است که در حال حاضر دو سوله شامل پایگاه ۹ دی و پایگاه واکسیناسیون در شهرک انقلاب در حال فعالیت در امر واکسیناسیون کرونا هستند.

وی بیان کرد: از زمان آغاز فعالیت پایگاه واکسیناسیون ۹ دی تا دو روز گذشته بیش از ۴۸ هزار و ۴۴۶ دوز واکسن کرونا در این پایگاه تزریق شده که این امر جای قدردانی از جامعه بسیج پزشکی و بسیج دانشجویی دارد.

سرهنگ لیلی زاده یادآور شد: به‌منظور قدردانی از تلاش‌های ارزشمند گروه‌های جهادی که در پایگاه‌های واکسیناسیون سپاه ناحیه دزفول فعالیت کرده‌اند، یک سفر ۴ روزه به مشهد مقدس برای این افراد در نظر گرفته شد که روز گذشته اعزام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا