اخبار دزفولویژه

فرمانده جدید سپاه ناحیه دزفول معارفه شد

با برگزاری مراسمی ، سرهنگ محمدرضا ليلي زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان دزفول معرفي شد

خلاصه خبر
  • آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد / در این آیین از زحمات سرهنگ هادی سعادت زاده قدردانی و سرهنگ محمدرضا لیلی زاده به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

به گزارش دزفوری سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سالن جلسات این ناحیه گفت: دشمن با توجه به وجود وحدت بین مردم ایران نتوانسته موفقیتی کسب کند لذا تمام تلاش خود را برای شکستن این وحدت بکار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه را استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پشتیبانی نظام عنوان و بیان کرد: سپاه در حوزه نیمه سخت و سخت نیز ماموریت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های سپاه در حوزه‌های مختلف افزود: پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بازدارندگی و تولید موشک باعث نگرانی دشمن شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) یادو خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی افزود: این شهید والامقام توانست موفقیت‌های سپاه پاسداران در خارج از مرزهای ایران را توسعه بخشد و شکست‌های پی در پی به آمریکای جنایتکار تحمیل کند.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول برگزاری ۷۰ یادواره شهید، برپایی اردوهای راهیان نور، توسعه زیرساختی ساختمان سپاه و انجام ۳ هزار دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر فعالیت‌های سپاه دزفول در زمان فرماندهی خود عنوان کرد.

امام جمعه دزفول نیز گفت: ملاک و معیار سنجش مدیران و فرماندهان خدمت است. سرهنگ سعادت زاده نیز در تمام عرصه‌ها با تلاش جهادی به خوبی ادای وظیفه کرد و یک کارنامه پربار از خود به جای گذاشت که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ادامه داد: سرهنگ لیلی زاده نیز از نیروهای خدوم سپاه و دارای یک کارنامه درخشان است، لذا تمام مجموعه‌های فرهنگی شهرستان، ائمه جمعه و روحانیت نهایت همکاری را با وی داشته باشند تا بتواند به درستی به اسلام و ولایت خدمت کند.

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده فرمانده جدید سپاه ناحیه دزفول نیز به نقش شهرستان دزفول در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای وحدت و همدلی ، تلاش برای رفع محرومیت‌ها با استفاده از ظرفیت بسیج و خدمت‌گزاری به بسیجیان سرلوحه اقدامات بنده خواهد بود.

در این مراسم از زحمات سرهنگ هادی سعادت زاده فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول تقدیر به عمل آمد.

منبع
دزنا۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا