اخبار دزفول

انتقاد امام جمعه دزفول از بدحجابی در فروشگاه‌های بزرگ

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی ع. این شهر افزود: متاسفانه وضع بدحجابی در دزفول خیلی روند زشتی پیدا کرده و قبیح شده است.

وی با بیان گلایه مردم متدین و مومن دزفول نسبت به بدحجابی در فروشگاه‌های بزرگ ادامه داد: اقدام مدیران فروشگاه‌های بزرگ دزفول مبنی بر اشتغالزایی قابل ستایش است ولی باید مقوله بدحجابی در این اماکن مدیریت شود.

امام جمعه دزفول بدحجابی در این فروشگاه‌ها را دهن کجی به ارزش‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: اگر جلوی این کارها گرفته نشود خودم این موضوع را با هماهنگی دادستان و پشتیبانی بسیج و مردم حل می‌کنم.

وی با اظهارتاسف از خواب غفلت برخی مسوولان نسبت به بدحجابی افزود: پلیس اماکن نیروی انتظامی با بدحجابان مماشات نکند و مر قانون را اجرا کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام دانست و اظهارداشت: این حرف دل مردم متدین و مومن دزفول است و مسوولان باید برای حرف دل مردم اهمیت قایل شوند.

وی همچنین با انتقاد از سگ گردانی، این پدیده را نشات گرفته از فرهنگ شوم غرب دانست و گفت: اخیرا لایحه‌ای تقدیم مجلس شده و مجازاتی برای سگ گردانی درنظر گرفته شده است که امیدواریم هرچه سریعتر تصویب و اجرایی شود.

امام جمعه دزفول با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از اساسی ترین، کارآمدترین و مهمترین تصمیمات برای استمرار انقلاب اسلامی تاسیس بسیج مستضعفین بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج اکنون به جهان اسلام سرایت کرده است، افزود: بسیج با حزب اله در لبنان، با انصارالله در یمن و با حشدالشعبی در عراق توسعه یافته است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ورود بسیج در تمام عرصه‌ها را موفقیت آمیز خواند و گفت: روحیه بسیجی توفیقات زیادی در پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا