اخبار دزفول

بازگشایی مسیر دسترسی به احمدفداله دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول گفت: مسیر دسترسی به دهستان احمدفداله دزفول که به علت بارش برف و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

محمدمهدی شریف یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و باران شدید از حدود ۱۰ روز پیش منجر به مسدود شدن پنج مسیر دسترسی به روستاهای دزفول شده بود.

وی ادامه داد: ریزش کوه و بارش برف مسیرهای احمدفداله، دره کاید و لیوس را مسدود کرده بود که با تلاش نیروهای راهداری در این مدت چهار مسیر باز شدند. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: مسیر احمدفداله علاوه بر برف، به دلیل واژگونی یک دستگاه نیسان مسدود شده بود که با کمک، همکاری و همیاری نیروهای هلال احمر و منابع طبیعی شهرستان و همکاران این اداره، بازگشایی و تردد اهالی امکان پذیر شد.

 به گزارش ایرنا، بارندگی اخیر منجر به طغیان رودخانه ماهوربرنجی و بسته شدن مسیر روستاهای ماهوربرنجی علیا و سفلی، میدان، کارنج و علی عرب از توابع بخش سردشت دزفول نیز شده بود که با تلاش دستگاه های ذیربط مسیرها بازگشایی شدند.

بارش برف و باران همچنین مسیر دسترسی زمینی به روستای مودو آرپناه دزفول را نیز مسدود کرده و امکان انتقال آذوقه برای اهالی این روستا وجود ندارد.

انتقال آذوقه برای اهالی روستای مودوآرپناه نیازمند پرواز بالگرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا