اخبار خوزستانویژه

خوزستان مجددا در وضعیت هشدار کرونایی قرار گرفت !

وضعیت سفید در خوزستان دوام نیاورد و این استان مجددا در وضعیت هشدار قرار گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز با اعلام اینکه ۲۶ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند، آمار تفکیکی استان‌ها را از لحاظ وضعیت کرونایی به شرح زیر بیان کرد :

استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.
استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت
سخنگوی وزارت بهداشت

در حال حاضر ۱۱۷ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۱۰ شهرستان کشور در وضعیت هشدار قرار دارند.

با توجه به این آمار، خوزستان هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد که یک درجه از وضعیت سفید بالاتر است و خطر شیوع گسترده مجدد کرونا در این استان را گوشزد می کند.

استان خوزستان پیش از این ماه ها در وضعیت قرمز قرار داشت، تا این که چند هفته ی گذشته با یک کاهش آمار شدید، به وضعیت سفید رسید.

وضعیت سفید خوزستان بیش از چند هفته دوام نیاورد.

کلاس های خوزستان نیمه حضوری خواهند شد ؟

با توجه به اینکه رنگ بندی وضعیت هشدار متعلق به کل استان است، و ابلاغیه مدارس بر اساس منطقه و شهرستان حساب شده است، فعلا نمی توان گفت که چه شهرستان هایی از خوزستان نیمه حضوری خواهند بود.

لازم به ذکر است وضعیت شهرستان دزفول طبق آمار روزهای گذشته، سفید بوده است و حالا باید مشخص شود وضعیت فعلی این شهرستان چگونه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا