اخبار دزفول

دستگیری باند فروشندگان مواد مخدر توسط پلیس دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامي شهرستان دزفول از دستگیری باند سه نفره فروشندگان مواد مخدر با کشف ۲کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی ” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، ماموران پلیس این فرماندهی از فعالیت باند سه نفره که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت داشته مطلع و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ با انجام کارهای اطلاعاتی و روش های فنی پلیسی، موفق به شناسایی اعضای این باند توزیع کننده مواد مخدر شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲ دستگاه ترازو و تعداد ۶ حقه وافور کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضایی،تصریح کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر، جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا