اخبار دزفولویژه

دو دزفولی در بین کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به بهار ۱۴۰۰، گمانه زنی ها برای رئیس جمهور آینده کشور، تیتر یک بسیاری از رسانه ها شده است.

با وجود اینکه شناخت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بطور قطعی میسر نیست اما می توان از همین الان هم گزینه های احتمالی را بشناسیم و بررسی کنیم.

چهره های زیادی برای این انتخابات و بعنوان رئیس دولت بعد مطرح هستند که از بین این کاندیداهای احتمالی، دو گزینه اصالت دزفولی دارند، به بررسی این دو کاندید خواهیم پرداخت.

انتصاب مهندس ضرغامی به عضویت در شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای  مجازی :: Leader.ir

عزت الله ضرغامی

به گفته پایگاه اطلاع رسانی ضرغامی، وی با وجود اینکه در تهران متولد شده اما پدر و مادرش از دزفول به تهران مهاجرت کرده اند و نهایتا وی اصالتی دزفولی دارد.

عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما در گفتگو با رادیو تهران اعلام کرد: اگر در انتخابات ۱۴۰۰ احساس وظیفه کنم کاندیدا خواهم شد.

ضرغامی در پاسخ به سوالی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من سرباز نظام هستم و اگر بگویند ریاست صدا و سیما را بر عهده بگیر می  آیم و در مورد انتخابات ۱۴۰۰ هم اگر احساس وظیفه کنم کاندید خواهم شد.

لازم به ذکر است که ضرغامی در بین کاندیداهای اصلی جمنا که عنوان ائتلاف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بود، در قرار داشت.

ضرغامی پیش از ریاست صداوسیما، معاونت پارلمانی این سازمان و همچنین معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشته است.

محمد مخبر | اعتمادآنلاین

محمد مخبر

محمد مخبر یکی دیگر از گزینه هایی است که روحیه جهادی و پرتلاش وی زبانزد سیاسیون است و بسیاری از وی به عنوان گزینه محتمل و البته مناسب برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نام میبرند.

محمد مخبر متولد دزفول ، از فرماندهان سابق سپاه و در حال حاضر با حکم مقام معظم رهبری رئیس ستاد اجرایی فرمان امام است که از سال ۱۳۸۶ در این ستاد فعالیت دارد و پیش از این معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان کشور ، ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را بر عهده داشته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا