اخبار دزفول

کسب سه رتبه نخست توسط آموزگاران شهرستان دزفول در مرحله استانی جشنواره درس پژوهی

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از کسب سه رتبه نخست توسط آموزگاران مدارس درخشان۱ و سیادت شهرستان دزفول در مرحله استانی جشنواره درس پژوهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرور ششهرستان دزفول، رضا محمدی خباز صبح امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ اظهار کرد: آموزگاران شهرستان دزفول در قالب سه گروه در مرحله استانی جشنواره درس پژوهی شرکت کردند که در نهایت توانستند رتبه اول منتخب استانی را به دست آورند.

وی در همین خصوص افزود: نرگس کشاورزنیا، ندا محکی پور، فرشاد کیوان، عبدالمجید چینی پرداز، فروزان یوسفی پور، پروین گلپور، میترا جدید زاده و پوران ندیمی نسب با موضوع «استفاده از دوران در مهارت طراحی و تولید» در درس ریاضی پایه ششم از دبستان درخشان۱ رتبه اول استانی را کسب کردند.

محمدی خباز در ادامه گفت: لیلا گلستان نژاد، پوران ندیمی نسب، مریم زاهدیان، مریم لوافیان نژاد، نجمه نسیمی فر، مریم آهو زاده، فرشته شیرک زاده و مرضیه قنادان با موضوع «حفظ بهداشت» در درس علوم پایه اول از دبستان درخشان۱ حائز رتبه نخست استانی شدند.

وی با برشمردن افراد گروه سوم افزود: غلامرضا سورمه، محمد توفیق زاده، مهدی بدیعی، زهرا فتاح زاده و مرضیه باباخان با موضوع«چگونگی افزایش حل مسئله» در درس ریاضی پایه اول از دبستان سیادت رتبه نخست استانی را از آن خود کردند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان ضمن تقدیر از تلاش های سازنده آموزگاران، این موفقیت ارزشمند را به معلمان پژوهنده و پژوهشگر تبریک گفت و افزود: بهره گیری از شیوه های نوین تدریس و تشویق به انجام دادن کارهای تیمی و گروهی از اهداف برجسته جشنواره درس پژوهی است که این اهداف باید در تمام مدارس شهرستان دزفول جنبه عملیاتی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا