اخبار دزفول

فرماندار دزفول: کار دادن به اتباع خارجی غیرمجاز پیگرد قانونی دارد

خلاصه خبر
  • فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه اتباع خارجی مشکلات و چالش‌های زیادی در این شهرستان ایجاد کرده‌اند، گفت: افرادی که به اتباع خارجی کار یا خانه اجاره دهند، پیگرد قانونی می‌شوند.

به گزارش دزفوری از ایرنا، علی فرهمندپور روز سه شنبه در نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: اتباع خارجی غیرمجاز مسائل امنیتی و بهداشتی به وجود آورده و کار را از کارگران بومی می‌گیرند.

وی ادامه داد: جمعی از اتباع خارجی غیرمجاز ساکن در دزفول به علت مشکلات ایجاد شده در سرویس‌های ۸۰ یا ۹۰ نفره دیپورت شدند.

 فرماندار ویژه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: تولید مرهون زحمات کارگران است.

وی با اشاره به مشکلات کارگران افزود: برخی مشکلات به سرعت رفع می‌شوند و برخی دیگر که نیاز به پیگیری بیشتر دارند از طریق مکاتبه با استان و تهران پیگیری خواهند شد.

فرهمندپور با بیان اینکه هر شغلی مشکلات خاص خود را دارد، اظهارداشت: نحوه پیگیری مشکلات مهم است لذا برای فائق آمدن بر مشکلات باید از ساختار و راهکار یک مشکل آگاهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امکان رفع برخی مسائل به علت مشکلات قانونی وجود ندارد، افزود: نقش تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها در شهرستان دزفول کمرنگ است که باید پررنگ شود.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: کارگران در راهپیمایی روز قدس، اربعین و سایر برنامه‌ها حضور داشته باشند تا مطالبه گری آنها در راستای نظام باشند.

در این نشست مقرر شد تکریم از بانوان کارگر در دستور کار قرار گیرد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا