اخبار دزفول

محمد همه‌ دان: عرق شورایی‌های جدید خشک نشده، حاشیه ساز شدند

سالی که نکوست…/ عرق شورایی های جدید خشک نشده، حاشیه ساز شدند!

چند روزی از انتخاب شورای جدید نگذشته است که شاهد ایجاد حاشیه هایی رسانه ای از انتخاب شدگان جدید هستیم که از شواهد پیداست ظاهرا شورای جدید همانند شورای فعلی نه تنها به دور از حاشیه نیست که احتمالا حاشیه سازتر نیز خواهد بود!

متاسفانه تعدادی از این عزیزان نیز به علت عدم تجربه کافی در منصب های مهم شهری، خواه ناخواه، دانسته یا نادانسته در دام جنجال برخی از افرادی گرفتار شده اند که تسویه حساب شخصی را بر امور مهم شهری مقدم می دانند!

باید گفت در پیشینه سیاسی این شهر نیز موردی اینچینی وجود نداشته که شورایی که هنوز منصبی تحویل نگرفته بجای اینکه همفکری و مشورت با دیگر اعضا در جهت چگونگی شروع به کار و نحوه همیاری جهت حل مشکلات شهری را سر لوحه برنامه ها قرار بدهند اینچین با سیلی از بیانیه ها و توییت ها و … صرفا به جهت ابراز نظری فاقد تفسیر، حاشیه ساز شود!

نمونه این حاشیه سازی ها، بیانیه های پی در پی ای است در رابطه با سخنان شهردار دزفول در جلسه قبلی شورای شهر که بدون بررسی دقیق اصل موضوع منتشر شده در فضای مجازی و صرفا بر مبنای احساسات و هیجانات ناشی از جو انتخابات و تحریک هیجانی برخی از غوغاسالاران و بدور از دلایل علمی و منطقی نسبت به صدور بیانیه و توییت و … پرداخته اند و در این مسیر، مسابقه ای چند نفره را رقم زده اند!

بخشی از بیانیه ها و توییت های اعضای جدید شورا را با هم مرور می کنیم:

مهدی نمازی تنها عضو روحانی شورا در بیانیه ای با لحن تند خطاب به شهردار چنین نوشت:
این تک واحد تاریخ را میهمانتان کردم چرا که اگر خوشبینانه بنگرم آخرین کتاب تاریخی که مطالعه کردید سال چهارم دبیرستان بوده و آن هم در مورد پادشاهان !!! نه زندگانی اهل بیت…

سید باقر موسوی فخر نیز که نفر اول منتخبین شورا بود نیز در بخشی از بیانیه اش چنین نوشت:
تحریف تاریخ ائمه اطهار و نوادگان آنها کاری ناشایست است

پور رضایی دیگر عضو جدید شورا نیز توییتی به شرح زیر منتشر کرد:
بهتر نیست آدرس غلط نداده تاریخ را به تاریخ دان متخصص بسپاریم و برای فرار از پاسخگویی به انتقادات، پشت اعتقادات مردم قایم نشویم؟!

اینها بخشی از بیانیه هایی بود که توسط شورایی های جدید صادر شد و این احتمال نیز وجود دارد که در روزههای آینده نیز شاهد صدور بیانیه های متعدد دیگری از اعضای جدید شورا باشیم!

آنچه به نظر نگارنده می رسد حمایت یا ضدیت با شخص دوایی فر نیست که هجوم هیجان گونه و بدون منطق به سخنان شهردار دزفول در آخرین حضور ایشان در جلسه شورای شهر، بیش از آن که حس مسئولیت پذیری را برای همشهریان القا کند بیشتر، ناشی از سوپاپ اطمینانی بود ناشی از رفتن شهردار به علت بازنشستگی، نه دغدغه مسائل شهری و احساسات مذهبی! وگرنه توضیح سخنان شهردار را براحتی میشد از روابط عمومی شهرداری پیگیری و حل و فصل کرد و قبل از تبدیل شدن به یک جنجال رسانه ای و شهری، قضیه را حل و فصل نمود.

اما ظاهرا شورایی های جدید تمایلی به گفتگوی متقابل نداشته و صرفا بیانیه پسند هستند که اگر چنین باشد این را خطری بس بزرگ برای شورای جدید قلمداد میکنیم.

در نهایت باید چنین نتیجه گرفت که به نظر می رسد ترکیب جدید شورای جدید، حل مشکلات واقعی مردم را با حاشیه سازی رسانه ای شروع کرده اند که اگر چنین باشد احتمالا سالهای پر فراز و نشیبی را پیش روی شهر رقم خواهند زد.

✍🏻 محمد همه دان، مدیر رسانه خبری دزپرس

منبع
دزپرس

۲ دیدگاه

  1. ب ولا قسم اگر این حضرات یک درصد احتمال ابقا شهردار اسبق را میداند هرگز چنین توییت هایی نمیزدند تاریخ و تحریف اینا ک هیچ حتی اگر کفر میگفت هم خود را کر میگرفتند و میگفتند نفهمیدیم.
    مثال:برای مثال عرض کنم عضو کنونی و رئیس کنونی هم ک شکست در دوره چهارم شورا رو در کارنامه داشت از ترس تجربه دوباره شکست در دوره پنجم دست بدامن دوایی شد و بعد از پیروزی در انتخابات اولین کسی ک علنا شمشیر کشید براشهردار و مسئله بازنشستگی او را مطرح کرد خودش بو کاری ب این نداریم ک شهردار بازنشسته بود یا ن.
    حتی ب جرات قسم یاد میکنم ک تمامی نه نفر با اسم دوایی و تایید ایشون بعنوان شهردار میخواستن در بین مردم محبوبیت کسب کن.
    خداوندا خودت دونی بقیش آمین.

  2. متاسفانه همه این اتفاقات در واقع گل بخودیست و جز ضرر و زیان برای این مردم نخواهد داشت وای بر شما که اگر برای منصب و قدرت کار کنید بدانید که در پیشگاه خداوند باید جواب دهید … بترسید از روزی که پردها کنار رود و پلیدی ها آشکار گردد…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا