اخبار دزفول

نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری شمال خوزستان

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول روز یکشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: این نمایشگاه که دستاوردهای پژوهشی ۲۰ دانشگاه و مجموعه از شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک را به نمایش می‌گذارد تا ۲۶ آذرماه در سایت rtw.jsu.ac.ir برای بازدید علاقه مندان دایر است.
محمدرضا عصاری افزود: دانشگاه‌های جندی شاپور، آزاد، پیام نور، علوم پزشکی دزفول، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی آباد، آموزشکده فنی و حرفه‌ای دزفول، مرکز رشد واحدهای فناور دزفول، فرمانداری ویژه دزفول، مرکز پژوهشی جندی شاپور، شرکت تولید وبهره برداری سد و نیروگاه کرخه برقابی، دانشگاه فرهنگیان و اصول دین دزفول و اداره محیط زیست از جمله واحدهایی هستند که دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: امسال قرار بود نمایشگاه به صورت حضوری برگزار شود ولی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا به صورت مجازی در سایت مشخص شده بارگذاری شد.
عصاری اظهارداشت: کارگاه‌های آموزشی نیز از طریق همین بستر به صورت وبینار برنامه ریزی شده است.
وی افزود: اختتامیه این نمایشگاه روز چهارشنبه با حضور رئیس مرکز نظارت و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار و از پژوهشگران برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا