اخبار دزفول

چرخ گوشت دست کارگر قصابی در دزفول را بلعید

عکس تزئینی است

به گزارش دزفوری از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول چرخ گوشت دست مرد ۳۵ ساله را بلعید.

محمد مهرآفرین سرپرست آتش نشانی دزفول در این باره گفت: در ساعت ۱۳ و دو دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش گیر کردن انگشت‌های دست یک کارگر قصابی درون چرخ گوشت صنعتی اطلاع رسانی شد.

وی افزود : ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره یک را به محل گزارش شده واقع در یک فروشگاه بزرگ محلی اعزام و بلافاصله اقدامات ایمنی و رها سازی انجام گرفت.

مهندس مهرآفرین تصریح کرد در این حادثه که بعلت بی احتیاطی در حین کار بوجود آمد انگشتان دست چپ یک کارگر قصابی درون محفظه مخروطی چرخ گوشت صنعتی به داخل کشیده شد و باعث مصدومیت شدید دست وی گردید .

سرپرست آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: اقدامات اولیه توسط آتش نشانان جهت برش دادن چرخ گوش با دستگاه فرز، در محل انجام شد و با همفکری مسئول واحد قصابی و با رعایت نکات ایمنی، با استفاده از دکمه برگشت چرخ گوشت دست مصدوم رها سازی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید.

شایان ذکر است ۳ انگشت از انگشتان دست کارگر بشدت آسیب دید که امیدواریم دچار مشکل جدی نشده باشد.

تیم امداد و نجات سازمان متشکل از آتش نشانان (باقر مهرنما معاون عملیات)،مصطفی همایون نسب،حسین حسیناک،میلاد جمالی پور و مجید سبزقبا در این عملیات حضور داشتند.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی همواره به خانواده‌ها و کسانی که با چرخ‌گوشتهای خانگی و صنعتی سروکار دارند توصیه می‌کنند هنگام کار با این وسیله جانب احتیاط را رعایت کرده و دست خود را بیش از حد مجاز داخل گلویی چرخ‌گوشت فرو نبرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا