اخبار دزفول

گام بلند سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول در راستای استاندارد سازی اصول بهداشتی مرکز دفن

ریاست سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول از پیشرفت ۹۰درصدی حفاری اولین سلول بهداشتی در مرکز دفن پسماندهای شهری شمال استان خوزستان خبر داد .

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول، ایمان کناری زاده با بیان اینکه :مطالعات این طرح بزرگ زیست محیطی توسط یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز انجام گرفته و طرح میبایست در فاز عملیاتی قرار گیرد اظهار داشت ؛از ابتدای سال ۱۳۹۹سازمان مدیریت پسماند با انجام اقدامات فنی و تدابیر لازم عملیات حفاری سلول بهداشتی را آغاز نمود .

کناری زاده افزود :این پروژه با پیشرفت ۹۰درصدی در بخش حفاری از اهمیت بسیار بالایی در راستای حفظ محیط زیست و همچنین بهداشت برخوردار میباشد ،چرا که با تکمیل این پروژه ،دفن پسماندهای شهری به صورت اصولی انجام گرفته و کنترل شیرابه که از مهمترین دغدغه های دوستداران محیط زیست بوده ،
با مطالعات علمی انجام شده و انتقال این آلوده ها به حوضچه های مخصوص و تصفیه آن موجب میشود تا از نفوذ به سفره های آب زیرزمینی جلوگیری به عمل آید .

وی در پایان از زحمات بی وقفه و شبانه روزی پرسنل سازمان مدیریت پسماند که صادقانه و دلسوزانه برای رفاه حال همشهریان عزیز تلاش میکنند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا