اخبار دزفول

۲ نیروگاه خورشیدی دیگر به ظرفیت نیروگاهی دزفول اضافه شد

عکس تزئینی است

محسن پیام فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت: تولید برق از طریق انرژی‌های نو به ویژه انرژی خورشیدی از اهم سیاست‌های وزارت نیرو بوده که به شکل ویژه‌ای تحت حمایت قرار گرفته است و با وجود تسهیلات بانکی و مبلغ جذابی که برای خرید هر کیلووات برق تولیدی از نیروگاه خورشیدی از طرف دولت تعیین شده است بخش خصوصی را ترغیب کرده در این زمینه سرمایه گذاری نماید.

او بیان داشت: در همین زمینه خوشحالم که اعلام نمایم دوازدهمین و سیزدهمین نیروگاه خورشیدی هرکدام با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات در شهرک صنعتی سالند واقع در منطقه سردشت دزفول احداث و به بهره برداری رسید.

پیام فر با اشاره به نقدینگی ۷۰ میلیارد ریالی اختصاص داشت داده شده به این دو نیروگاه ارزشمند که با سرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی آقایان رسول بدر و عبدالحسین سعادتی زارع تامین گردیده است افزود: این دو نیروگاه هر کدام در زمینی به وسعت ۲هزار متر مربع احداث شده اند.

مدیریت توزیع برق دزفول بهره‌برداری ادامه داد: تعداد پنل‌های خورشیدی منصوبه در هر نیروگاه ۶۲۵ صفحه و هر کدام مجهز به ۸ دستگاه اینورتر است و از طریق ۲دستگاه ترانسفورماتور نصب شده، برق تولید شده به شبکه توزیع تزریق می‌شود و این نیروگاه‌های خورشیدی کمک شایانی به تأمین برق پایدار در منطقه و جبران افت ولتاژ شبکه روستایی ما می‌نماید و جا دارد از هر دو عزیز سرمایه‌گذار قدردانی و تحسین مجدد خود را اعلام نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا