اخبار دزفول

آتش‌سوزی درختان محلی پشت بیمارستان گنجویان

خلاصه خبر
  • آتش‌سوزی علف‌های هرز و خشک محوطه پشت ساختمان بیمارستان گنجویان دزفول مهار شد.

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی دزفول، روح الله بهشتی فرد که شخصا در محل حادثه حضور داشت در تشریح این خبر گفت در ساعت ۱۱ قبل از ظهر امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در علفهای هرز و خشک محوطه پشت ساختمان بیمارستان دکتر گنجویان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا آتش نشانان سه ایستگاه عملیاتی شماره ۱، ۳ و ۵،خودروی حمل آب سازمان موتوری شهرداری و آتش نشانی پایگاه چهارم شکاری را به محل گزارش شده اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

در این حادثه که علت آن در دست بررسی است بیش از ۵ هکتار از علفهای هرز و خشک منطقه پشت ساختمان بیمارستان ( اراضی در تملک بیمارستان ) طعمه حریق شد که با حضور آتش نشانان‌ در محل کنترل و مهار شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی دزفول در ادامه گفت در این حادثه که مهار آن بیش از ۳ ساعت طول کشید ۱۳ آتش نشان منجمله معاونتهای عملیات،آموزش و مسئول حراست سازمان حضور داشتند و متاسفانه بعلت وزش باد بیش از ۱۰۰ اصله انواع درختهای محلی طعمه حریق شدند.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از کلیه نیروهای خدوم آتش نشانی و دست اندرکاران، اظهار کرد خوشبختانه هیچ گونه خسارتی به ساختمان بیمارستان وارد نشده و حریق کاملا در فضای بیرون از ساختمان بوده که تحت کنترل آتش نشانان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا