اخبار دزفول

المان میدان مثلث تغییر خواهد کرد / فراخوان شهرداری برای مشارکت ایده‌پردازان

شهرداری دزفول در نظر دارد با توجه به درخواست های مکرر شهروندان مبنی بر تغییر در اِلمان نصب شده موجود در میدان آزادی (مثلث) باهدف زیباسازی نما و منظر شهری نسبت به نصب یک اِلمان جدید هنری و مفهومی در میدان مذکور نماید.

بدین روی از تمامی متخصصان اهل فن، هنرمندان، کارشناسان و ایده پردازان دعوت می شود با مشارکت هر چه بیشتر و ملاحظه طرح های مقدماتی نسبت به ارائه نظریه های پیش برنده و پیشنهادهای بهینه و دستاوردهای خود به واحد طراحی شهرداری مرکزی از روز سه شنبه مورخ ۱۱ شهریور ۹۹ لغایت چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ اقدام فرمایند.

عکس قدیمی از میدان آزادی (مثلث) دزفول
عکس قدیمی از میدان آزادی (مثلث) دزفول

میدان آزادی(مثلث)دزفول از میادین قدیمی، مرکزی و مهم شهر می‌باشد که به علت ساختار هندسی سه گوش آن به میدان مثلث معروف است.

 

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام
    به نظر می رسد با توجه به حذف تمثال امام و شهدا از میدان امام و نصب سیخ کباب و تنور کنتاکی ! در میدان آزادی چند سیخ جوجه و دستگاه فر پیتزا نصب شود تا المان پرنده آزادی هم از شهر جمع شود . چون هنوز خودتان به نام میدان آزادی اعتقادی ندارید .

  2. سلام و وقت بخیر
    المان میدان امام خمینی که از المان امام و شهدا به سیخ های کنتاکی تغیر وضعیت داد و جای امام خمینی و شهدا به چند پاره آهن که هیچ احدی معنیشون رو نمیدونه واگذار شد .
    لا اقل میدان مثلث رو به ساندویچی کامل تبدیل نکنید .
    نظر : استفاده از نماد و المانی که وابسطه به دزفول قدیم و فداکاری ها و ایثارگری های مردم اصیل و قدیم دزفول باشه و در ابعاد بزرگ و وسط میدان نصب بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا