اخبار دزفول

اهدای ۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس کمیته امداد دزفول گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول اهدا شد.

مسعود رحیمی اظهار کرد: ارزش هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون LED، جارو برقی و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک بیش از ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها از محل منابع کمیته امداد با مشارکت نیکوکاران شهرستان دزفول تهیه شده‌اند، ادامه داد: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمندان و مددجویان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول با اشاره به نقش مهم حامیان، خیران و دستگاه‌های اجرایی در توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، گفت: کمک به تامین جهیزیه دختران زیرپوشش از جمله حمایت‌های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

وی افزود: کمیته امداد نهادی اجتماعی در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می‌شود با مشارکت نیکوکاران و استفاده از ظرفیت خیرین، بخشی از نیاز مددجویان برطرف شود.

کمیته امداد دزفول هم اکنون جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر را زیرپوشش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا