اخبار دزفول

تحول چشمگیر در زمینه آسفالت معابر دزفول؛ بزودی

به گزارش دزفوری از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، سیدمحمدحسن عیسی زاده عصر امروز یکشنبه در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر دزفول، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امیدوار هستیم در سال جدید با عزم و همت مضاعف و با هماهنگی شورای شهر و بر اساس قوانین و ضوابط برنامه های خود را به خوبی جلو ببریم بطوریکه رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از دزفول، افزود: در برخی شب ها بوستان های دزفول میزبان حدود ۱۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی بود که این آمار جدا از آمار هتل ها، مهمانسراها، منازل، مدارس و اقامتگاه فرهنگیان بود که این امر نشان دهنده ظرفیت عظیم دزفول در حوزه گردشگری است.

شهردار دزفول تصریح کرد: ازسویی این حضور چشمگیر مسافران نوروزی در دزفول نشان می دهد که زیرساخت های لازم برای میزبانی از این جمعیت در سال های گذشته و توسط مدیران و مسئولان قبلی به خوبی فراهم شده است که این امر جای قدردانی دارد.

عیسی زاده با قدردانی از زحمات و پیگیری های اعضای شورای شهر در ایام نوروز برای میزبانی هرچه بهتر و باکیفیت تر از مسافران نوروزی، گفت: خوشبختانه با عزم جدی و همدلی کم نظیری که وجود داشت اقدامات بسیار خوبی در ایام نوروز صورت گرفت و شاهد رضایت مسافران بودیم ضمن اینکه نواقص نیز در حد متعارف بودند و هیچگونه حادثه و اتفاق ناخوشایندی رخ نداد بطوریکه خروجی مثبت اقدامات انجام شده در این ایام انرژی خوبی برای مجموعه شهرداری و شورای شهر به جای گذاشت.

شهردار دزفول یادآور شد: برنامه ریزی های لازم برای برخی پروژه ها و برنامه هایی که در بودجه پیش بینی شده نیز انجام شده است و با تمام در مسیر تحقق وعده ها پیش خواهیم رفت.

عیسی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت بیش از پیش شورای شهر و با عزم جدی و کار جهادی توسط مجموعه شهرداری، دزفول در سال جدید در مسیر توسعه و تحول قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا