اخبار دزفول

تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان بزرگ دزفول بسیار بالاست

عباس شیخی روز یکشنبه به رسانه های دزفول گفت: تقریبا تمام بخش های بیمارستان دزفول به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده و  با اضافه شدن یک بخش دیگر تعداد بخش هایی که به بیماری  کرونا اختصاص دارند به ۱۳ بخش خواهند رسید.
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰۰ بیمار کرونایی در دزفول پذیرش شدند که از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر بستری شدند.
شیخی گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمار کرونایی  در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند که از این تعداد ۳۸ نفر در بخش های ویژه بستری هستند و وضعیت خوبی ندارند.

مدیر بیمارستان بزرگ دزفول اظهار داشت: این بیمارستان از ۱۴ ماه پیش در حال ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی  است و  کادر درمان در این مدت فرسوده شده و توان زیادی برای ارائه خدمات  ندارند.
مدیر بیمارستان بزرگ دزفول از مردم خواست هنگام مراجعه به اورژانس بیمارستان صبر داشته باشند زیرا تعداد بیماران بدحال در اورژانس بسیار زیاد است.

شیخی از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار این وضعیت نشوند زیرا بیمارستان جا ندارد و امکان خدمات رسانی به بیماران نیست .
وی ادامه داد: علاوه بر بیماران کرونایی برای درمان، به سایر بیماران مانند بیماران تصادفی  نیز  خدمات رسانی میشود البته تا حد امکان تلاش می شود بیماران غیرکرونایی به سایر بیمارستان ها مانند بیمارستان آیت اله  نبوی و ارتش منتقل شوند. 

شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا