اخبار دزفول

توزیع هشت هزار لیتر روغن بین ماشین‌های سنگین دزفول آغاز شد

خلاصه خبر
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: توزیع هشت هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی برای ماشین‌های سنگین شهرستان دزفول از امروز سه شنبه آغاز شد.

محمد مهدی شریف روز سه شنبه در جریان آغاز توزیع این روغن‌ها در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری‌هایی که از طریق نمایندگی روغن ایرانول و فرمانداری دزفول انجام شد، هشت هزار لیتر روغن ۱۷ هزار و روغن هفت هزار ایرانول سهمیه‌ای به دزفول تعلق گرفت که با نرخ دولتی برای تنظیم بازار توزیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی با شرکت روغن ایرانول قرار است این سهمیه به صورت ماهانه یا ۲ ماه یکبار برقرار باشد، ادامه داد: روزانه بیش از ۲ هزار کامیون برون شهری از دزفول خارج می‌شود علاوه بر این، بیشترین معادن سنگ شکن استان در دزفول واقع شده‌اند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول بیان کرد: کامیون‌داران در شرایط فعلی برای لوازم یدکی و لاستیک مشکل دارند که با توزیع این روغن‌ها با نرخ دولتی امیدواریم بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.
وی افزود: ۲۰ لیتر روغن ایرانول دولتی ۱۷ هزار با نرخ دولتی حدود هفت میلیون و ۱۸۶ هزار ریال به هر یک از کامیون داران عرضه می‌شود که نرخ آزاد آن بیشتر است.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول نیز گفت: این اقدام در راستای مساعدت و کمک به کامیون‌داران دزفول از اقشار تاثیرگذار کشور انجام شده است.

وی افزود: توزیع روغن با قیمت کارخانه با همکاری شرکت ایرانول و روغن موتور انجام می‌شود و درصورت تقاضای بیشتر تداوم خواهد داشت.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا