اخبار دزفول

دستگیری اخاذ و کلاهبردار حرفه‌ای با ۶۰ نفر شاکی در دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اخاذ ، زورگیر و کلاهبردار میلیاردی با ۶۰ نفر شاکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ” روح اله گراوندی ” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وصول چندین فقره حکم جلب و پرونده قضایی مبنی بر فعالیت فردی کلاهبردار و زورگیر حرفه ای که از اعتماد عمومی سوء استفاده و در پوشش فرد خیر ، اقدام به فریب مونثین نموده و از طریق تحصیل مال نامشروع و اخاذی بیش از ده میلیارد ریال کسب نموده ، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به اینکه ، این متهم از سال ۹۷ تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی بوده ،افزود : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری کلانتری ۱۹ دزفول پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و روش های فنی پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه بیان داشت : از حدود ۶۰ نفر مالباخته خانم چندین میلیارد تومان وجه نقد ، مقادیر زیادی طلاجات و سکه را از طریق کلاهبرداری ، اخاذی و زورگیری ، به صورت نامشروع کسب نموده است.
سرهنگ گراوندی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف شد ، اظهار داشت ، متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانه زندان شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا