اخبار دزفول

رئیس مجلس به خوزستان می آید؛ دزفول یکی از مقاصد سفر استانی محمدباقر قالیباف

به گزارش دزفوری، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم روز آینده در اولین سفر استانی خود به خوزستان سفر خواهد کرد.

بر اساس اعلام رسمی برنامه سفر رئیس مجلس یازدهم به خوزستان، سفر وی از فردا یعنی روز سه شنبه آغاز شده و از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خواهد شد.

بر اساس این خبر، قالیباف در اولین روز سفر چهار روزه خود به خوزستان، در شهرهای خرمشهر، آبادان، شادگان و ماهشهر حضور خواهند یافت و در روز دوم از شهرهای امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجد سلیمان بازدید خواهد کرد.

همچنین در روز سوم، به شهرستان شوشتر، بخشی از اندیمشک، مناطق محروم احمد فداله دزفول، بخش مرکزی اندیمشک و شوش مورد بازدید ریاست مجلس یازدهم قرار خواهد گرفت.

محمد باقر قالیباف در روز چهارم و پایانی سفر خود به استان، به مرکز آمده و پس از بازدید از کلانشهر اهواز، به سوسنگرد نیز سفری خواهد داشت.

بر این اساس در مجموع تقریبا ۱۶شهر از استان بر اساس محورهای از پیش تعیین شده و چالش های بررسی شده هر شهر و مشکلات خاص آن و به ویژه مسأله آب در همه شهرستان ها، مورد بازدید و بررسی رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه قرار خواهد گرفت.

در این سفر هیأت اجرایی کاملی محمدباقر قالیباف را همراهی کرده تا با طرح و تصمیم گیری پیرامون مشکلات استان، زمینه پیگیری بعدی برای اجرای این مصوبات در مجلس و دولت فراهم شده و پس از سفر نیز کار به طور جدی ادامه یافته و تا حصول نتیجه ادامه یابد.

بر اساس آنچه از مطالعات قبلی، حضور میدانی و برنامه ریزی برای مطالبه مصوبات پس از سفر وجود داشته و با وجود روحیه انقلابی و جهادی رئیس وقت مجلس شورای اسلامی، انتظار می رود این سفر برکات خوبی برای استان خوزستان به همراه داشته باشد.

منبع
رهیاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا