اخبار دزفول

رعایت بیش از ۹۵ درصدی پروتکل های بهداشتی در مدارس شهرستان دزفول / هیچ گونه اخطاری از جانب دانشگاه علوم پزشکی به مدارس دزفول داده نشده است

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی طی بازدید های صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت از مدارس شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دزفول، رضا محمدی خباز صبح امروز چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: با حضور کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و همچنین کارشناسان بهداشت آموزش و پرورش دزفول، بیش از ۸۰ درصد مدارس مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

وی در این خصوص افزود: بر اساس نظر کارشناسان بهداشت، بیش از ۹۵ درصد پروتکل های بهداشتی در مدارس شهرستان از زمان بازگشایی رعایت شده است و تا کنون هیچ گونه اخطاریه از جانب دانشگاه علوم پزشکی به مدارس دزفول داده نشده است.

محمدی خباز با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط آموزش پرورش دزفول گفت: تا کنون بیش از ۲۰ هزار ماسک بین دانش آموزان مدارس با اولویت مدارس محروم توزیع شده و علاوه بر آن گند زدایی مستمر محیط های آموزشی و اداری و همچنین آموزش نکات بهداشتی به والدین و دانش آموزان عملیاتی شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان گفت: تمامی مدارس موظف هستند بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا کلیه پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند و این موارد در بازدید ها از مدارس مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است خبری که روز گذشته مبنی بر ( دادن ۱۶ اخطار به مدارس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول) انتشار داده شده صرفا مدارس شهرستان دزفول را در بر نمیگیرد چرا که نظارت بر بهداشت مدارس شهرهای گتوند، شوش و سردشت نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا