اخبار دزفول

آغاز تزریق دوز یادآور واکسن کرونا از امروز در دزفول

روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول اطلاع داد: از امروز ( دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰) تزریق دوز یادآور واکسن کووید ۱۹ در دزفول آغاز می شود. لازم به ذکر است واجدین شرایط دریافت دوز یادآور، افراد بالای ۶۰ سال که حداقل ۴ ماه و افراد زیر ۶۰ سالی که حداقل ۶ ماه از زمان دریافت نوبت دوم آنها گذشته است، اعلام شده است. همچنین نوع واکسن در افراد بالای ۶۰ سال ترجیحا مانند واکسن قبلی و برای افراد زیر ۶۰ سال مطابق دستورالعمل کشوری خواهد بود.

این روابط عمومی نیز گفت: واکسن اسپوتنیک و واکسن پاستوکوک (ویژه افراد بالای ۱۲ سال) برای شهروندانی که تا کنون واکسینه نشده اند، وجود دارد و در صورت تمایل به دریافت این نوع واکسن می توانند به مرکز تجمیعی حاج محمد اسماعیل درویش زاده مراجعه نمایند.

همچنین از امروز تمام مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت شهر دزفول جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ فعال می باشند و همه واجدین شرایط دریافت واکسن نوبت اول، دوم و یا دوز یادآور می توانند جهت دریافت واکسن خود به پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند. گفتنی است در اطلاعیه های قبلی نیز شروع فرآیند واکسیناسیون در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت نیز اطلاع رسانی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا