اخبار دزفول

طرح ۶۴ واحدی مسکونی در دزفول بهره برداری شد

خلاصه خبر
  • طرح ۶۴ واحدی شرکت تعاون مسکن دلاورمردان دز و کرخه روز دوشنبه در آیینی به مناسبت هفته دولت در دزفول به بهره برداری رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول در آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدهای مسکونی توسط شرکت تعاونی دلاورمردان دز و کرخه احداث شده اند و مربوط به تیپ حضرت مهدی(عج) و لشکر هفت حضرت ولیعصر(عج) هستند.

مجتبی ظفری با بیان اینکه در جریان ساخت این واحدهای مسکونی ۱۶۷ نفر مشغول کار شد، افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال میلیارد ریال هزینه شده که اکنون ارزش آنها نزدیک به ۶۰۰ میلیارد ریال است. 

وی قیمت تمام شده هر واحد به ازای هر عضو را سه میلیارد و  ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این واحدهای مسکونی به صورت خودمالکی و با استفاده از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات وام مسکن مهر احداث شده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول کل متراژ زمین این طرح‌مسکونی را یکهزار و ۴۰۷ مترمربع و کل متراژ زیربنا را بیش از ۱۰ هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب ۲ بلوک ۳۲ واحدی جمعا ۶۴ واحد در ۱۰ طبقه دارای سند ثبتی، پارکینگ و انباری مجزا است.

این آیین با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، شهردار و رییس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال برای ۱۱ طرح‌ هفته دولت در شهرستان دزفول هزینه شده است؛ روز گذشته(یکشنبه) چهار طرح تولیدی خدماتی در شهرستان دزفول بهره برداری و عملیات اجرایی یک طرح آغاز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا