اخبار دزفول

احداث بوستان امیر کبیر در کوی زیباشهر دزفول

خلاصه خبر
  • موسوی فخر: بوستان محله ای امیر کبیر در کوی زیبا شهر احداث می شود

به گزارش دزفوری از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول صبح امروز سید باقر موسوی فخر رئیس و غلامعلی پوررضائی نایب رئیس شورای شهر با همراهی کیومرث کاید مدیر منطقه سه شهرداری به صورت میدانی از کوی زیباشهر بازدید و در دیداری چهره به چهره با اهالی مشکلات منطقه را بررسی کردند.

سید باقر موسوی فخر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در حاشیه این بازدید گفت: در شورای ششم عملیات عمرانی کوی زیباشهر شتاب یافته و هم اکنون نیز شاهد اجرای چندین پروژه در این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه اصلاح هندسی بلوار شهید نادری در حال اجراست افزود باتوجه به مشکلات شهروندان محترم جهت دسترسی به کوی زیباشهر پس از بررسی های بعمل آمده عملیات اجرایی تعریض این بلوار در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون زیرسازی آن به اتمام رسیده و در مرحله بیس ریزی می باشد.

موسوی فخر در ادامه با بیان اینکه در بارندگی های اخیر شاهد آبگرفتگی برخی نقاط این منطقه بودیم افزود رفع مشکل آبگرفتی بین پل چهارم تا میدان کپو همچنین آبگرفتگی برخی معابر کوی زیبا شهر در دستور کار منطقه سه شهرداری قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه از احداث بوستان محله ای امیرکبیر خبر داد و افزود عملیات اجرایی این بوستان به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع در خیابان جوان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این محل احداث این پارک خصوصا در ایام بارندگی به چالش بزرگی برای اهالی تبدیل شده بود افزود با طراحی انجام شده ضمن رفع این مشکل، احداث این بوستان محله ای موجب افزایش روحیه و ایجاد فضایی شاداب و با نشاط برای اهالی محترم منطقه می شود.

سید باقر موسوی فخر در ادامه بیان اینکه در این دیدار اهالی برخی مشکلات منطقه را مطرح کردند افزود پیاده‌روسازی و احداث کندرو خیابان عاملی همچنین پیگیری مشکلات خیابان ۳۵ متری از جمله مطالبات مردمی بود که در دستور کار شهرداری دزفول قرار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا