اخبار دزفول

هشت هکتار زمین برای احداث ترمینال فرودگاه دزفول اختصاص یافت

عبدالحسین پوررکنی: پس از سال‌ها کش و قوس و درخواست‌های ستاد مشترک برای واگذاری اراضی به منظور احداث ترمینال فرودگاه دزفول، با پیگیری‌های نماینده، فرماندار و مجموعه شهرداری حدود هشت هکتار زمین از اراضی پایگاه دزفول در کنار بلوار سرداران دزفول به منظور احداث ترمینال، سردخانه و پایانه‌های بار مسافر اختصاص یافت.

 وی افزود: شهرداری دزفول با اختصاص این زمین اقدام به خرید آن و مشارکت در ساخت ترمینال کرده و با پرداخت قسط اول زمین به مبلغ  ۱۰۰ میلیارد ریال مقدمات تحویل زمین انجام و بقیه قیمت کارشناسی زمین در ۲ قسط در ماه‌های مرداد و بهمن ماه پرداخت می‌شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری دزفول گفت: امید است به زودی زمین تحویل و مقدمات دعوت سرمایه گذار در ترمینال و بار مسافر دزفول انجام شود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری و شورای شهر، فرماندار و به ویژه مخبر دزفولی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای تخصیص زمین و راه اندازی ترمینال فرودگاه پیگیری زیادی انجام دادند که جای قدردانی دارد.

فرهاد جاموسی با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای فرودگاه دزفول افزود: شورای اسلامی شهر دزفول نیز برای امور جاری فرودگاه سالانه مبلغ ۲ میلیارد ریال تخصیص داده است.

وی با بیان اینکه یک سوم پروازهای خوزستان از فرودگاه دزفول انجام می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود نمایندگان شمال خوزستان برای تخصیص اعتبار برای فرودگاه دزفول تلاش کنند چرا که مردم شهرهای شمال خوزستان از خدمات این فرودگاه استفاده می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی شمال خوزستان اظهارداشت: این فرودگاه درصورت بهره مندی از مرز بین المللی و صادرات محصولات کشاورزی برای تمام شهرستان‌های شمال خوزستان مفید خواهد بود.

فرودگاه دزفول به مردم شهر دزفول و سایر شهرهای شمالی خوزستان خدمات‌رسانی می‌کند. این فرودگاه در پایگاه چهارم شکاری دزفول واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا