اخبار دزفول

پیام قدردانی دادستان دزفول از فرماندهی سپاه و انتظامی دزفول

خلاصه خبر
  • دکتر مهدی آماده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در پیام هایی جداگانه از سرهنگ لیلی زاده، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دزفول و سرهنگ گراوندی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دزفول به پاس تلاش‌های شبانه روزی در جهت ارتقاء و گسترش امنیت در سطح شهرستان دزفول قدردانی کرد.

متن پیام‌ها بدین شرح است:

نیروی انتظامی ؛
ارمغان آوران آرامش ،امنیت وعدالت،
آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.
جناب سرهنگ گراوندی
فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان دزفول
باسلام و احترام و تبریک مجدد عید نوروز و نیز حلول ماه مبارک رمضان؛بدینوسیله از تلاش های شبانه روزی انتظامی “حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار” در ارتقاء و گسترش هرچه بهتر چتر امنیت در سطح شهرستان دزفول تشکر و قدردانی ویژه می نمایم.
و من الله توفیق
اجرکم علی الله
مهدی آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به شایستگی پاس داشته اند؛ و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق ((صدقوا ما عاهدو الله علیه)) گردیدند و با خون خود درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی را آبیاری نموده اند. کسانی که با ایثار و فداکاری خود در جهت تحقق امر پاسداری از ارزشهای الهی جانفشانی می کنند به یقین ازمصادیق بارزجهاد در راه خدا هستند
فرماندهی محترم ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دزفول
جناب سرهنگ لیلی زاده
با سلام و احترام و تبریک مجدد عید نوروز ونیز حلول ماه مبارک رمضان ؛بدینوسیله شایسته است از زحمات و تلاش های شبانه روزی و مجدانه نیروی مقاومت بسیج در اجرای طرح های گسترده ارتقا ء امنیت در سطح شهرستان دزفول و حومه تشکر و قدردانی ویژه نمایم.
و من الله توفیق
اجرکم عندالله
مهدی آماده
دادستان عمومی و انقلاب دزفول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا