اخبار دزفول

آوایی: پل میانرود در ردیف اعتبارات پروژه های ملی قرار گرفت

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری و رفع مشکلات شهر میانرود به همراه اعضای دفتر خود در این شهر حضور پیدا کرد و با جمعی از مردم و معتمدین این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول آوایی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به اهالی این شهر بیان داشت: بنده علاقه دارم به صورت روزانه در کنار مردم باشم و در برنامه های مختلف شما حضور پیدا کنم اما واقعیت امر مشکلات بخش مرکزی و شهر میانرود با صحبت و گوش دادن به درد دل های مردم رفع نخواهد شد و به همین دلیل ما برای حل ریشه ای مشکلات این بخش به سمت بودجه های ملی حرکت کردیم.

آوایی در ادامه از ملی شدن پروژه پل میانرود خبر داد و افزود: با تلاش های صورت گرفته جذب اعتبار جهت ساخت پل میانرود را از استان خارج کردیم و در ردیف اعتبارات بودجه ۱۴۰۰ و پروژه های ملی قرار دادیم که قطعا این مهم میتواند بخش مرکزی را از بن بست خارج کند.

نماینده مردم دزفول گفت: جلسات متوالی با مدیران شرکت های شهید رجایی و همچنین شهید بهشتی انجام دادیم و مقرر شده با تمام توان به این شرکت ها جهت راه اندازی صنایع جانبی کمک کنیم تا شرایط برای اشتغال جوانان این منطقه نیز فراهم شود.

در این جلسه اهالی و معتمدین بخش مرکزی و شهر میانرود به بیان مشکلات این منطقه پرداختتند و آوایی پس از آن بیان کرد هر چه سریعتر به روسای ادارات تاکید میکنیم جهت پیگیری و رفع این مشکلات از این بخش بازدید ویژه ای داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا