اخبار دزفولویژه

با پیگیری ویژه سید احمد آوایی مشکل آب شرب شهیون و روستاهای این بخش حل شد

خلاصه خبر
  • نماینده دزفول: با اجرای تقویت ایستگاه آبرسانی بخش شهیون توسط آبفا خوشبختانه شاهد پایداری آب شرب روستاهای این بخش هستیم.

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و رئیس آبفا دزفول به منظور بهره برداری از پروژه ارتقای شبکه آبرسانی به بخش شهیون و همچنین بررسی دیگر مشکلات در این بخش حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول آوایی در حاشیه این مراسم گفت: با اجرای تقویت ایستگاه آبرسانی بخش شهیون توسط آبفا خوشبختانه شاهد پایداری آب شرب روستاهای این بخش هستیم .

وی افزود : علاوه بر تقویت آب شرب ساکنان ، این موضوع در اقتصاد منطقه نیز تاثیر دارد چرا که واحدهای مرغداری زیادی در این بخش وجود دارد که اگر آب مورد نیاز آنها تامین نگردد فعالیت واحد های تولیدی متوقف می شود لذا این اقدام باعث تولید بیشتر توسط این مرغداری ها می شود که در نهایت هم از کمبود این کالای استراتژیک جلوگیری خواهد شد و هم باعث کنترل قیمت آن می شود و از طرفی باعث ایجاد اشتغال در منطقه و رونق اقتصادی می گردد.

آوایی با اشاره به برخی مشکلات زیر ساختی روستاهای بخش شهیون و سردشت اظهار داشت: موضوعات مختلفی نظیر عدم آنتن دهی همراه اول و ایرانسل و همچنین مشکل برق روستاهای بخش شهیون و سردشت نیز به طور ویژه تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: حل مشکل برخی راه های بین روستایی نیز در حال بررسی و انجام است، ضمن اینکه طی دو هفته آینده موضوع حل مشکل آب برخی روستاهای بخش سردشت نیز به صورت جدی مورد بررسی قرار می گیرد و مقدمات اجرای آن فراهم خواهد شد.

نماینده مردم شریف دزفول در مجلس همچنین تصریح کرد: اقداماتی در راستای تقویت آنتن دهی دو بخش سردشت و شهیون پس از جلسه با وزیر ارتباطات انجام شد که متاسفانه برخی تجهیزات به کار رفته به سرقت رفته که حل این مشکل را نیز به طور ویژه مجددا دنبال خواهیم کرد.

منبع
روابط عمومی دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا