اخبار دزفولویژه

جهادگران روضه الزهراء دزفول برای تسریع واکسیناسیون کرونا، طی نامه‌ای اعلام آمادگی کردند

قرارگاه جهادی روضه الزهراء دزفول که در زمان های مختلف به یاری همنوعان میروند این بار برای سنگر جهادی واکسیناسیون عمومی مردم بر علیه بیماری منحوس کرونا پای کار آمده و طی نامه ای رسمی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا و امام جمعه دزفول اعلام آمادگی خود را برای همکاری با عوامل مرکز بهداشت با هدف تسریع در روند واکسیناسیون مردم اعلام کردند.

متن نامه به شرح است:

جناب آقای فرهمند پور
فرماندار ویژه شهرستان دزفول
جناب آقای دکتر قمیشی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی دزفول

سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند، جهادگران قرارگاه جهادی روضه الزهراء دزفول همواره افتخار دارند تا در زمان سختی ها و مشکلات در کنار مردم باشند، از جمله می توان به زمان شیوع بیماری منحوس کرونا اشاره نمود که این قرارگاه در ابتدا با توجه به نیاز مردم و کادر درمان به ماسک، لباس گان، کلاه و پاپوش، اقدام به راه اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک و اهدای رایگان به مردم و کادر درمان نمود.

در مرحله دوم، با تهیه چندین هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و ایجاد ایستگاه سلامت صلواتی، توزیع مواد ضدعفونی بین مردم را انجام داد.

این قرارگاه جهادی در اقدام بعد با توجه به وضعیت قرمز بیماری در شهرستان، با فراخوان و اعزام نیروها به بیمارستان بزرگ دزفول جهت رسیدگی به بیماران کرونایی، در کنار مدافعان سلامت مشغول به خدمت گردید.

در مرحله بعد با توجه به ضرورت ایجاد روحیه برای بیماران و همراهان آنها، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت صلواتی در محل درب ورودی بیمارستان بزرگ دزفول برای توزیع ماسک، دمنوش های طبیعی، آبمیوه طبیعی، آش فراسودمند طبیعی و … جهت تقویت روحیه و تسریع در روند بهبودی بیماران نمود.

حال با توجه به آغاز واکسیناسیون عمومی مردم و تأکید مسئولین مربوط، مبنی بر تسریع در روند واکسیناسیون برای ریشه کنی بیماری کرونا، جهادگران این قرارگاه آمادگی خود را جهت همکاری با عوامل محترم بهداشتی در زمینه واکسیناسیون اعلام می دارند و در صورت صلاحدید، آماده خدمت رسانی با هدف تسریع در روند واکسیناسیون می باشند.

از خداوند منّان سلامتی برای همه بیماران و ریشه کنی این بیماری منحوس را خواستاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا