اخبار دزفولویژه
موضوعات داغ

آوایی: خرید زمین پایگاه چهارم شکاری دزفول گامی مهم در جهت توسعه فرودگاه دزفول است

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به همراه فرماندار، امام جمعه و دیگر مدیران شهرستان در آیین کلنگ زنی ساخت ترمینال فرودگاه دزفول حضور پیدا کرد.

سید احمد آوایی در حاشیه این مراسم گفت: فرودگاه دزفول بدون شک از مهم ترین ظرفیت های شهرستان دزفول است که لازم است تا همه مدیران در جهت تقویت این مجموعه عظیم قدم بردارند.

نماینده مردم دزفول خرید ۸ هکتار زمین از پایگاه چهارم شکاری دزفول را گامی مهم در راستای تقویت و توسعه فرودگاه دزفول عنوان کرد و بیان داشت: در دوره هفتم و هشتم مجلس که افتخار نمایندگی مردم شریف دزفول را داشتم تمام تلاش خود را برای این اقدام مهم به کار بستم و اقدامات بسیار خوبی نیز صورت گرفت اما خرید زمین نیمه تمام ماند و در این دوره از مجلس از روز اول شروع به کارمان جلسات مستمری با ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی داشتیم که سرانجام زمین ترمینال از پایگاه چهارم شکاری دزفول خریداری شد.

آوایی افزود: در سال های پیش مجوز این اقدام ویژه از سوی رهبر معظم انقلاب صادر گردیده بود و تا به امروز به دلیل برخی مشکلات عملیاتی نشده بود که خدا را شاکریم در روز عید قربان با وحدت و همدلی مدیران شهرستان کلنگ زنی این مجموعه انجام شد و امیدواریم با همین رویکرد هرچه زودتر شاهد ساخت این مجموعه باشیم.

آوایی در پایان این مراسم، ساخت ترمینال فرودگاه و تکمیل این مجموعه را مقدمه ای برای توسعه مرز هوایی، صادرات محصولات و همچنین گمرک دزفول دانست و تصریح کرد: اصلی ترین برنامه ما برای فرودگاه این است که با تقویت و توسعه مرز هوایی، فرودگاه دزفول را بین المللی کنیم تا بتوانیم محصولات مختلف شهرمان را برای پیشرفت اقتصاد و درآمد زایی هر چه بهتر با سهولت بیشتری صادر نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا