اخبار دزفول

فعلا امکان اعزام بالگرد به روستای مودوآرپناه وجود ندارد

خلاصه خبر
  • بخشدار شهیون دزفول با اشاره به مسدود شدن مسیر زمینی روستای مودو آرپناه از توابع این بخش گفت: منتظر اعزام بالگرد هلال احمر برای تامین آذوقه اهالی روستا هستیم.

حسین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به پیش بینی هواشناسی، پیگیری‌های لازم قبل از بارش برف و باران انجام و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

وی با اشاره به استقرار ماشین آلات راهداری در کمپ راهداری سالندکوه ادامه داد:  بولدوزر، لودر و تراکتور مستقر در راهداری نسبت به بازگشایی مسیرهایی که دچار ریزش کوه شده بودند، اقدام کردند.

بخشدار شهیون دزفول از بازگشایی مسیرهای شهیون تا لیوس، مرکز بخش تا لیوس و سزار خبر داد و گفت: این مسیرها در حال حاضر مشکل خاصی ندارند. 
وی افزود: اکنون فقط ارتباط زمینی روستای مودوآرپناه که حدود ۲۰ خانوار شناور دارد، قطع شده و امکان انتقال آذوقه به این روستا وجود ندارد.
رحیمی اظهارداشت: پیگیری‌های لازم از طریق بخشداری، امور عشایر و هلال احمر دزفول و خوزستان انجام شده و نامه نگاری های لازم صورت گرفته است.
وی افزود: به علت ماموریت، در حال حاضر امکان اعزام بالگرد هلال احمر به این روستا وجود ندارد؛ در روزهای آینده به محض پایان ماموریت بالگرد هلال احمر نسبت به انتقال آذوقه به روستای مودوآرپناه اقدام خواهد شد.
بخشدار شهیون دزفول گفت: سوخت نفت و گاز برای اهالی بخش شهیون تامین شده و مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.
بخش شهیون دزفول با ۵۵ روستا حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا