اخبار دزفول

واکسیناسیون کادر پایگاه چهارم شکاری دزفول علیه کرونا آغاز شد

علی قمیشی یکشنبه در جمع خبرنگاران دزفول افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و با هماهنگی فرماندهی و رئیس بیمارستان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول از  صبح امروز  تیم‌های واکسیناسیون معاونت بهداشت در بیمارستان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول مستقر و واکسیناسیون کادر پایگاه و خانواده‌های آنها آغاز شد.

وی افزود: ۵۰۰ نفر در مرحله نخست واکسینه شدند و در روزهای آینده نیز بقیه کادر درمان و خانواده‌های آنها علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه خواهند شد.

قمیشی با اشاره به اینکه پیش از این کادر فرودگاه دزفول توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول واکسینه شده اند، گفت: از مهرماه گذشته مرکز خدمات سلامت پایگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول راه اندازی و  کلیه خدمات بهداشتی ارایه شده به ساکنین پایگاه در حوزه دزفول قرار دارد.

وی  افزود: به زودی ساکنین تیپ دوم زرهی نیروی زمینی را در بیمارستان مستقر در آن تیپ علیه بیماری کرونا واکسینه خواهیم کرد.                                                                                                
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول توصیه کرد پس از تزریق واکسن کرونا شهروندان همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستن مکرر دست‌ها و اجتناب از دورهمی توجه ویژه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا