اخبار دزفول

گازرسانی به مناطق فاقد گاز شهیون در حال پیگیری است

رئیس اداره گاز دزفول گفت: امسال ۲ طرح مهم گازرسانی در سطح شهرستان داریم که یکی از آنها به طول ۳۶ کیلومتر با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و طرح دیگر به طول ۳۴ کیلومتر برای گازرسانی به روستای قلعه سردار و منطقه سرسرباز سیاه منصور به زودی آغاز می‌شود.

علیرضا توفیق زاده با اشاره به اجرای یک طرح ۵۹ کیلومتری گازرسانی در بخش صنعت شهرستان دزفول افزود: حدود ۵۰ مرغداری و ۶ واحد صنعتی در این طرح از گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: یک طرح گازرسانی به طول ۲۵ کیلومتر نیز در حال اجرا است که با تکمیل آن، کارخانه قند و تعدادی مرغداری گازرسانی می‌شوند.  

رئیس اداره گاز دزفول با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با مشاور وزیر نیرو برای گازرسانی به مناطق فاقد گاز بخش شهیون اظهارداشت: این طرح با ۳۰ کیلومتر خط انتقال و اعتباری افزون بر ۲۸۰ میلیارد ریال، ۱۱ روستای شهیون را گازرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام شهرهای اقماری دزفول از گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: ۱۲۰ هزار اشتراک گاز در شهرستان دزفول وجود دارد که ۹۴ هزار اشتراک مربوط به نقاط شهری است.

توفیق زاده یکی از مشکلات پیش روی شرکت گاز را اخذ مجوز از ادارات و نهادها دانست و خواستار همکاری بیشتر آنها شد.

وی افزود: مشترکان تجاری، خانگی و صنایع دزفول ۱۶۰ میلیارد ریال به شرکت گاز بدهی دارند که انتظار می‌رود در اسرع وقت پرداخت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا