اخبار دزفول

امام‌جمعه: برخی مقابله با بدحجابی را به استهزاء می‌گیرند

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی (ع) دزفول حضور ایران در مذاکرات هسته ای با تیمی جامع و هوشمند از مدیران ارشد و کارشناسان متخصص را مثبت خواند و گفت: دشمن قصد داشت با تشدید فشاری رسانه ای و تحلیل های رژیم صهیونیستی خللی در روند مذاکرات ایجاد کند ولی تیم ایران اجازه نداد.
وی ادامه داد: در جریان مذاکرات،  آمریکا تلاش کرد مسیر مذاکرات را منحرف کند ولی تیم مذاکره کننده ایران مذاکرات را با توافق مستمر و رفع تحریم دنبال کرد که امیدواریم به نتایج خوبی دست یابند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات به دنبال رفع تحریم ها بوده و بر این اساس پنج برنامه طراحی کرده است ، سناریوی اول رسیدن به یک توافق ایده آل، سناریوی دوم توافق محدود، توافق قابل قبول ،‌ توافق قابل تحمل و سناریوی پنجم توافق نامطلوب که برای هر کدام برخورد مناسب پیش بینی شده است.
وی اظهارداشت:  طبق نظر اندیشکده های آمریکا،  جو بایدن به دنبال توافق موفق،  تحقق در  برابر تحقق  و یا کمتر در  برابر کمتر است و می خواهد ایران غنی سازی با درصد بالا را متوقف کند .
خطیب جمعه دزفول افزود: آمریکا به دنبال زمان خریدن است تا تحریم ها اثر خود را در اقتصاد کشورمان نشان دهد و از این ابزار به خوبی استفاده کند اما ایران تحریم ها را دور زده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ضمن آرزوی موفقیت برای هیات مذاکره کننده که با عزت در مقابل استکبار جهانی ایستادند و از حقوق ملت ایران جانانه دفاع کردند گفت: این استقامت قطعا جواب می دهد .
امام جمعه دزفول در ادامه به موضوع بدحجابی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه بدحجابی در تمام  کشور درحال  ترویج است و برخی به دنبال عادی سازی و قبح شکنی بدحجابی هستند گفت:  مقابله با بدحجابی  نیازمند عزم ملی است و همه  دستگاه ها و نهادهای ذیربط در کنار مردم باید نسبت به این مسئله حساس باشند .
وی بر ضرورت تذکر نسبت به بدحجابی تاکید کرد و گفت: همانطور که برای کرونا مرتب تذکر داده می‌شود ماسک بزنید باید برای بی حجابی که خلاف قانون است نیز تذکر تاثیرگذار داده شود.
امام جمعه دزفول گفت: فرماندار دزفول در نشست شورای اداری به دستگاه های اجرایی در خصوص بدحجابی دستوراتی دادند ولی برخی افراد مدعی نه تنها در این زمینه اقدامی انجام ندادند بلکه موضوع را به استهزا گرفتند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه گرانی را یکی از نقشه های دشمن علیه ایران اسلامی دانست و گفت: همه باید برای مهار گرانی ورود کنند و جلوی بالارفتن لجام گسیخته قیمت ها را بگیرند.
وی افزود: برخی افراد نمی‌خواهند این دولت به وظایف خود عمل کند که از دولت انقلابی تقاضا می شود با قاطعیت انقلابی و اسلامی با این افراد برخورد کرده و ریشه توطئه ها و نقشه های خائنانه را در کشور بخشکاند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تجمع بازنشستگان برای پیگیری مطالباتشان اشاره کرد و گفت:حقوق بازنشستگان کفاف هزینه زندگی آنها را نمی دهد ولی در خصوص برپایی تجمع باید مراقب نقشه دشمن باشیم ضمن اینکه راه حل چنین مشکلاتی تنها تجمع نیست بلکه باید راهکار ارائه شود .
امام جمعه دزفول در خصوص اعتراض مردم  اصفهان به خشکی زاینده رود گفت: دشمن در این خصوص  موج سواری کرد و هزینه زیادی به نظام وارد کرد.
 خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه ها ولادت حضرت  زینب (س)  و روز پرستار را گرامیداشت و  گفت:  حضرت زینب(س) اسوه بصیرت و شجاعت بود ولی دشمن سعی می‌کند با جنگ نرم این الگوها و  سرمشق ها را از بانوان بگیرد .
وی افزود: اگر بانوان رشد کنند جامعه پیشرفت می کند لذا  خواهران باید قدرخود را بدانند و زینب گونه زندگی کنند زیرا دشمن ،خانواده ، زنان و دختران را هدف گرفته است.
وی همچنین روز پرستار را به همه پرستاران تبریک گفت و افزود: اگر ایثارگری کادردرمان به ویژه پرستاران نبود نمی توانستیم کرونا را کنترل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا