اخبار دزفول

امام جمعه دزفول: قوه قضاییه عوامل اصلی آشوب‌ها را هرچه سریعتر محاکمه کند

به گزارش دزفوری از ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص حوادث اخیر افزود: دستگاه‌ها و آحاد مردم باید ید واحد باشند و در مقابل جریانی که به جان، مال، امنیت و مقدسات آنها بی‌احترامی می‌کند، بایستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریک گسل‌های قومی، جنسی و مذهبی است، ادامه داد: دشمن با فریب عده‌ای توانست اغتشاشات را به پا کند ولی فریب خوردگان باید بدانند شعارهای توخالی و به ظاهر زیبای زن، زندگی آزادی برای ملت ایران هزینه داشت.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه رافت اسلامی باعث تجری آشوبگران شده و متعرض به جان و مال مردم شده‌اند، بیان کرد: اگر عده‌ای به نیروهای بسیج و نیروی اننظامی ما تعرض می‌کنند به خاطر همین مماشات است.

وی افزود: دشمن به دنبال اختلاف، تفرقه و دوقطبی سازی جامعه است لذا با جهاد تبیین نباید بگذاریم به این هدف شوم برسد و از بین جوانان ما یارگیری کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: ملت ایران در راهپیمایی بعد از نماز جمعه انزجار خود را از اقدام تروریستی شیراز اعلام و مشت محکمی بر دهان آل سعود و آمریکا می‌زند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) همواره به ما شیعیان کمک می‌کند، افزود: متاسفانه برخی چهره‌های اثرگذار در جامعه که نان خور نظام هستند اظهارنظرهای ناثوابی در ایام داشتند.

جمهوری اسلامی انتقام سختی از داعش و اربابانش می‌گیرد

امام جمعه دزفول با تسلیت حادثه غم بار شیراز و شهادت ۱۵ نفر از هموطنان در عملیات تروریستی داعش اظهارداشت: این حادثه ملت ایران و شیعیان را عزادار کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تمام قد به میدان آمده است، افزود: کارفرمای داعش و آشوبگران اتاق فکر مثلث غربی، عربی و عبری است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه داعش وقتی می‌آید با حجاب و بی‌حجاب نمی‌شناسد و همه را به رگبار می‌بندد، گفت: حاج قاسم سلیمانی دست داعش را کیلومترها دورتر از مرزهای ایران کوتاه کرد،

وی افزود: چادرهایی که در شاهچراغ در خون غلتیدند تاوان روسری‌هایی هستند که در هوا گردانده شدند.

امام جمعه دزفول گفت: دشمن جنایتکار با این عمل وقیحانه و ددمنشانه ماهیت پلید خود را به ملت ایران و جهانیان آشکار کرد و نشان داد هیچ‌ منطقی ندارد و بویی از انسانیت نبرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی درخت تنومندی است ‌و به طور قطع انتقام سخت و دندان شکنی از داعش و اربابانش می‌گیرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: اگرچه ملت ایران داغدار شد ولی خون پاک این شهدای عزیز دستاوردهایی برای امنیت، اتحاد و انسجام هرچه بیشتر ملت ایران خواهد داشت.

تجهیزات نظامی ما رعب و وحشت در دل دشمنان انداخته است

امام جمعه دزفول درخصوص اهمیت پدافند غیرعامل گفت: هرآنچه در توان داریم از قدرت و توان نظامی طبق گفته آیات قرآن کریم باید آماده کنیم تا دشمنان خود و خدا را بترسانیم.

وی افزود: تجهیزات نظامی، پهپادها و موشک‌های نقطه زن ما رعب و وحشت در دل دشمن انداخته‌اند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی پدافند غیرعامل را آمادگی هوشمندانه برای مقابله با دشمن دانست و اظهارداشت: اگر اصول پدافند غیرعامل رعایت می‌شد بیش از ۸۰ درصد حملات سایبری دشمن بی‌اثر می‌شدند.

وی با قدردانی از تلاشگران حوزه امنیت افزود: ارسال پهپاد ایرانی به روسیه بهانه ای برای تحریم دشمن شده است. 

شهید فهمیده الگوی نوجوانان قرار گیرد

امام جمعه دزفول با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نوجوانان گفت: این قشر باید شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند.

وی با تذکر نسبت به دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها بیان کرد: متاسفانه مراحل انتصاب یکی از مدیران دولتی با مشورت‌های لازم انجام شده ولی برخی اجازه انجام کار را نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نمایندگان نباید در انتصاب‌ها دخالت کنند، افزود: باید اجازه داد امور، روند قانونی و درست خود را طی کنند.

وی ادامه داد: مسوولان ارشد شهرستان با صمیمیت و شایسته سالاری در کنار هم بنشینند و با هم فکری مشکلات شهرستان را برطرف کنند.

امام جمعه دزفول همچنین درگذشت صدرا نماینده دزفول در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی را نیز تسلیت گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا