اخبار دزفول

مراکز درمانی غیرمجاز در دزفول زیر ذره‌بین هستند

خلاصه خبر
  • معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: با بازرسی های مستمر کارشناسان اداره بازرسی این معاونت از مراکز درمانی مجاز و تعقیب و برخورد قانونی با مراکز غیرمجاز ضریب سلامتی در شهرستان ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش دزفوری از وبدا، عبدالکریم فیروز زاده،اظهار داشت: بازدیدهای میدانی اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان در ماه های مهر و آبان سال جاری از مراکز تحت پوشش منجر به برخورد قانونی با ۱۱ مرکز مجاز و غیرمجاز شده است.

معاون درمان افزود: در این بازدیدهای میدانی، ۷ مورد مرکز زیبایی غیرمجاز مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد پلمپ و ۶ مورد دیگر به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

وی افزود: همچنین یک مرکز دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز بطور نامحسوس تحت کنترل و نظارت قرار گرفت که پس از حصول اطمینان از ارتکاب تخلف درمانی به امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی دزفول جهت سپری مراحل قانونی معرفی گردید.

دکتر فیروز زاده گفت: در این بازرسی های نامحسوس یک مرکز فیزیوتراپی و ۲ مرکز کار درمانی غیرمجاز نیز شناسایی و جهت پیگیری های قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شدند.

معاون درمان دانشگاه در خاتمه به شهروندان محترم توصیه داشت: جهت ارائه خدمات درمانی به مراکز دارای مجوز های قانونی مراجعه نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از مراکز درمانی سطح شهرستان دزفول به واحد شکایات اداره نظارت معاونت درمان واقع در بلوار ۴۵ متری فتح المبین جنب قدمگاه امام رضا (ع) اطلاع رسانی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا