اخبار دزفول

آوایی: تامین آب ‌و برق صنعتگران در اولویت ادارات مربوطه قرار گیرد

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به منظور بررسی و رفع مشکلات شهرک های صنعتی به همراه مدیریت شهرک های صنعتی، روسای ادارات آبفا و برق با نمایندگان صنعتگران در محل شهرک های صنعتی دیدار و‌ گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول، در ابتدای این نشست صنعتگران به بیان مشکلات واحدهای صنعتی از جمله کمبود آب و قطعی برق پرداختند و خواستار رفع این موانع جهت رونق صنعت و اشتغال در شهرستان دزفول شدند.

نماینده مردم دزفول پس از شنیدن مشکلات، واحدهای صنعتی را سنگر مقدس مبارزه با بیکاری و صنعتگران را خط شکنان این حوزه مهم دانست و بر رفع مشکلات تاکید کرد.

آوایی از تلاش های انجام شده برای توسعه بخش صنعت در شهرستان دزفول خبر داد و بیان داشت: در سال هایی که نماینده مردم نبودم لحظه ای برای خدمت به شهرمان کوتاهی نکردم و از همان روزی که رای اعتماد از مردم گرفتم قبل از شروع به کار مجلس پیگیر موضوعات متفاوت بودم چرا که نماینده شدم تا هر آنچه دارم را برای احقاق حقوق مردم و رفع مشکلات به کار گیرم و اعلام میکنم هر جا نیاز به کمک و حمایت باشد با تمام وجود در کنار صنعتگران خواهم بود.

آوایی در ادامه گفت: با توجه به بیان نظرات، مشخص گردید عمده ترین مشکل در حال حاضر، بحران آب و برق در واحد های صنعتی است که در همین نشست به روسای ادارات مربوطه ماموریت می دهم تا رفع کامل این مشکل مهم، از هیچ تلاشی دریغ نکنند و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در پایان جلسه مقرر گردید با هماهنگی مدیریت شهرک های صنعتی و روسای آب و برق در روزهای آینده تدابیر لازم جهت رفع بحران های آب و برق در شهرک های صنعتی اتخاذ گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا