اخبار دزفولویژه
موضوعات داغ

بازدید فرمانده سپاه خوزستان از مجتمع تولیدی هلدینگ رحمت تجارت شهرستان دزفول

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان با همراهی فریدون غلامی مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول و عباسی شهردار شهر منتظران از مجتمع کارخانجات صنایع تبدیلی کشاورزی هلدینگ رحمت تجارت شهرستان دزفول بازدید به عمل آورد.

به گزارش دزفوری در بازدید فرمانده سپاه خوزستان که حدود یک ساعت به طول انجامید سردار سرتیپ شاهوارپور ، فازهای مختلف این مجتمع اقتصادی شامل کارخانه برنج کوبی ، کارخانه تولید خوراک دام ، سردخانه ۳ هزار تنی دو مداره و واحد سورتینگ سبزیجات و صیفی جات را مورد بازدید قرار داد .

سردار شاهوارپور ، تبدیل کشاورزی به صنعت را که در این مجتمع تولیدی صادراتی صورت می پذیرد بسیار مهم دانست و افزود چنین پروژه هایی در کشور موجبات رونق کشاورزی و ایجاد اشتغال را فراهم می نماید، به جوانان امید بخشی می‌دهد و از مهاجرت بی‌رویه به حاشیه شهرها جلوگیری به عمل می آورد .

وی افزود: روند صادرات محصولات کشاورزی که این مجموعه در پیش گرفته روند بسیار خوبی است و باید تداوم یابد .

داوود رحمتی مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت نیز در جلسه گفت تلاش ما در این مجموعه در راستای خدمت به کشاورزان شمال خوزستان و استان های همجوار ، صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و قطر ، تولید برنج با برند رحمت تجارت و توزیع گسترده در سطح کشور با نام مبارک و پر افتخار دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی می باشد .

وی نگاه به مقوله صادرات کشاورزی را از جمله دیدگاهها و اهداف اصلی مدیریت هلدینگ بر شمرد و افزود صنایع تبدیلی حلقه مفقوده تولید محصولات کشاورزی است .

فریدون غلامی مدیر اجرایی هیاُت رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول نیز گفت: تلاشی که در مجتمع هلدینگ رحمت تجارت صورت می پذیرد تلاشی جهاد گونه است است و این تلاش ها در جهت خودکفایی کشور در برخی از محصولات، قابل تقدیر و ستایش است چون موجب بی اثر شدن تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

کرامت رحمتی رییس هیات مدیره مچتمع کارخانجات رحمت تجارت، تولید خوراک دام مورد نیاز دامپروری های کشور را از فعالیتهای مهم این این هلدینگ برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش جوانان متعهد این مجموعه ، روند احداث فاز های جدید این مجتمع آغاز و در راستای اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی کشور گامهای بهتری برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا