اخبار دزفول

تاسیس معاونت فرهنگی در مجموعه تجاری مادر دزفول

خلاصه خبر
  • مدیر مرکز تعطیلات و سرگرمی مادر عنوان کرد: در راستای رهنمودها و دغدغه‌های حجت‌الاسلام خسروپناه معاونت فرهنگی در مجموعه مادر تاسیس شد.

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی مرکز تجاری مادر، مربوطی مدیر این مجموعه گفت: رهنمودهای حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه در خصوص پیوستهای فرهنگی از جمله رعایت عفاف و حجاب در مجوعه مادر بیشتر از گذشته مورد توجه قرار میگیرد.

مهندس مربوطی مدیر مرکز تعطیلات و سرگرمی مادر با اشاره به بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت : ضمن تشکر از نظرات این دانشمند عالیقدر در توجه به موضوع کارآفرینی در بازدیدی که از مجموعه مادر داشته لزوم انجام پیوستهای فرهنگی به خصوص در حوزه رعایت عفاف و حجاب توسط ایشان تاکید گردید که با توجه به اهمیت موضوع به ایجاد معاونت فرهنگی در این مجموعه منجر گردید.

وی تصریح کرد : حجت‌الاسلام خسروپناه در این نشست رهنمودها و راهکارهای مفصلی در خصوص پیوستهای فرهنگی و موضوع عفاف و حجاب داشته که در دستور کار معاونت فرهنگی مجموعه مادر قرار گرفت.

مدیر مجموعه تعطیلات و سرگرمی مادر در ادامه افزود : امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه اولین جلسه معاونت فرهنگی این مجموعه پس از رایزنی با نهادهای فرهنگی با کارشناسان برخی گروههای مردم نهاد در حوزه حجاب و عفاف برگزار گردید که نتایج خوبی در خصوص تدوین سیاستهای فرهنگی و رعایت حجاب و عفاف سال جدید این مجموعه به دنبال داشت.

مهندس عطاری معاونت فرهنگی مجموعه تعطیلات و سرگرمی مادر نیز با بیان اینکه معاونت فرهنگی و مدیریت مجموعه مادر آماده دریافت نظرات و پیشنهادات دلسوزان در حوزه فرهنگی است؛ بیان داشت : این مجموعه در حال حاضر علاوه بر ایجاد خدمات شایان به شهروندان در کاهش هزینه های معیشتی و رونق گردشگری بالغ بر ۸۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد کرده است و ان‌شا‌الله با راه‌اندازی فاز دوم تا پایان سال جاری که شامل بخشهای متنوع در حوزه‌های گردشگری و اقتصادی میباشد نیز ۶۰۰ فرصت شغلی دیگر ایجاد خواهد کرد. لذا با عنایت به اهمیت مسائل فرهنگی در این مجموعه، دست تمام دغدغه مندان فرهنگی و بزرگان دینی شهر را به گرمی می فشاریم و از کلیه منتقدان و عزیزانی که در خصوص مسائل فرهنگی نکاتی دارند دعوت می کنیم تا نیز ضمن بازدید از این مجموعه، با ارائه راهکارهای خود در مسائل فرهنگی، یاریگر ما باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا