اخبار دزفول

رشد ۱۰۸ درصدی فعالیت‌های اشتغال‌زایی در دزفول

خلاصه خبر
  • فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: امسال میزان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در دزفول نسبت به سال گذشته ۱۰۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش دزفوری علی فرهمندپور روز سه شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: اهتمام برای ایجاد اشتغال مهمترین خدمت به مردم دزفول است که باید مورد توجه اعضای شورای اشتغال باشد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به طور صریح به جوانان، معیشت و اشتغال تاکید دارند لذا مصوبات این نششت باید اجرایی شوند.
فرماندار ویژه دزفول رشد فعالیت‌های اشتغالزایی درخصوص دریافت تسهیلات امسال در این شهرستان را طبق سامانه رصد ۱۰۸ درصد اعلام و بیان کرد: تعهد ایجاد اشتغال یکهزار و ۵۲۴ نفر بوده که یکهزار و ۶۵۰ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای ارائه تسهیلات اشتغالزایی افزود: امسال سال رفع موانع تولید و مانع زدایی‌ها است که در این راستا بانک‌ها و متولیان باید موانع تسهیلات را بردارند.
فرهمندپور با بیان اینکه ارائه تسهیلات نیازمند پیگیری است، گفت: یکی از چالش‌های مهم درخصوص تسهیلات اشتغالزایی، شرایط ضمانت نامه‌ها است؛ بانک‌ها باید برای تسهیل این امر پیگیری و اقدام کنند.
وی خواستار اهتمام ویژه بخشداران برای جذب تسهیلات شد و افزود: تمرکز تسهیلات در مراکز محروم و حاشیه شهرها از مطالبات شهرستان دزفول است که لازمه نتیجه بخش بودن آن پیگیری همه جانبه است.

فرماندار ویژه دزفول از اعضای شورای اشتغال این شهرستان خواست برای سال جدید برنامه ریزی داشته باشند زیرا ۹۰ درصد مراجعات مردمی مربوط به اشتغال است.
وی با بیان اینکه ظرفیت، جایگاه و امکانات در دزفول فراهم است، افزود: باید از این امکانات استفاده کنیم تا در سال جدید شاهد رشد فعالیت‌ها در حوزه اشتغالزایی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا